Olen ajatellut ostaa uuden soutuveneen. Millainen vene Veto 5 soutuvene? Olen kuullut paljon kehuja siitä eli mitä mieltä te olette?
http://www.kookas.fi/forum/thread/10444
Soutuveneen osto
7
1117
Vastaukset
- Melkein hukkunut
mutta älä osta kaislaa,hengenvaarallinen.
- utelias
Olen myöskin venettä ostamassa ja yksi vaihtoehto on Kaisla. Kiinnostaisi tietää mikä malli on niin vaarallinen?
- en.suosittelisi
utelias kirjoitti:
Olen myöskin venettä ostamassa ja yksi vaihtoehto on Kaisla. Kiinnostaisi tietää mikä malli on niin vaarallinen?
Mallia en muista, mutta oli taannoin Tekniikan maailman vertailussa mukana. Hengenvaaralliseksi totesivat tosiaan Kaislan.
- SavolaisetLeskenTekijät
en.suosittelisi kirjoitti:
Mallia en muista, mutta oli taannoin Tekniikan maailman vertailussa mukana. Hengenvaaralliseksi totesivat tosiaan Kaislan.
Pääsääntöisesti kaikki savolaismalliset soutuveneet ovat hengenvaarallisia. Ne harvat jotka eivät ole, ovat raskassoutuisia.
- Maurit
Jo aikanaan Maurit ylitti tyynenmeren Kaislaveneellä, ja hukkuko muka?
- turvapaikkaa.kuopijosta
Mahtaisiko Nyky-Maurit selvitä Välimeren ylitykseen tarkoitetulla kumiveneellä Kallaveden tyrskyissä?
- KallavedenMauri
Ritoniemen kohalla on paha Ristiaallokko ja sikala haisee. Miten lie?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427145
- 323988
- 523463
- 412988
- 172756
- 372248
- 162216
- 412183
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472177- 442133