Sovereign

Nykyinen Sitikkamies

Olen ostamassa Jaguar Sovereign -91- 4.0 autoa. Onko kellään mitään mielipidettä autosta? Kannattaako ostaa ja minkälainen varaosa saatavuus ja onko kalliita jne? Kaikenlaiset mielipiteet otetaan huomioon...?

6

3120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaguaristi

Et aivan huonoa autoa ole hankkimassa. Varaosia saa muualtakin, kuin merkkiliikkeestä, huollot ovat kalliimpia, kuin pikkuautossa, mutta nythän ei olekaan kyse pikkuautosta. Jaguarin 4-litrainen suora kutonen on "ydinpomminkestävä"!
      Asiantuntevia kommentteja ihmisiltä, jotka itse ajavat Jaguarilla, saat keskustelupalstalta: http://kissakulma.jagclub.net

• Sitikkamies

Olis vielä pari kysymystä...? Kun sanoit että kone kestää kyllä, mut entäs toi vaihdelaatikko ja muut tekniset ja kalliit osat? Onko mitään tietoa... Kun joku vaan on puhunut että automaattilaatikot ei kestä. Onko perää... Ja entäs toi kulutuspuoli. Meneekö alle 15 sadalla???

• JagV12
        Sitikkamies kirjoitti:

Olis vielä pari kysymystä...? Kun sanoit että kone kestää kyllä, mut entäs toi vaihdelaatikko ja muut tekniset ja kalliit osat? Onko mitään tietoa... Kun joku vaan on puhunut että automaattilaatikot ei kestä. Onko perää... Ja entäs toi kulutuspuoli. Meneekö alle 15 sadalla???

Ainakin nuo wanhemmat Borg-Warnerit ovat pomminkestäviä,ja noissa lienee ZF-lootat,jotka ainakin isoissa bemuissa kestävät.
        Se etteivät automaattilootat kestä,on taas esson baarin puheita,missä ei mitään tietoa asioista.
        Varaosat ovat ainakin Series II ja III vehkeisiin ovat halvempia kuin esim.Audeihin.
        esim.bensapumppu ruiskukoneeseen maksoi 124 euroa.

• jaguaristi
        Sitikkamies kirjoitti:

Tuossahan sait jo asiallisen tiedon vaihdelaatikoista. ZF:n laatikko taitaa olla XJ40-malleissa, ellen erehdy.

Kulutus on siistissä yhtämittaisessa maantieajossa 100 km/h 9.3 l/100km ja kaupungissa kaasujalasta riippuen 10.5-12l/100km. Enemmänkin saa syömään, mutta siihen pitää ajaa ylinopeutta.

Tarkempaa tietämystä on tosiaankin kissakulmassa.

• Majestic

Käy Finish Jaguar Clubin ja kissankulman sivuilla. Saat opastusta ja neuvoja.

• Just mulla korjattiin BW:n loota, vika johtui seisottamisesta, kissaa ei ulkoilutettu.
        Niin ja ajoin kans tänään Jerry Cotton mallia, hienosti naukaisi, oli automaatti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5434
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      27
      4705
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2691
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2334
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1581
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1390
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      18
      1386
    Aihe