meedioistunnot?

...........

Haluaisin päästä vierailemaan fysikaaliseen meedioistuntoon, jossa tapahtuu ekoplasmailmiöitä.
Olen käynyt tavallisessa meediotilaisuudessa, jossa oli tosi paljon ihmisiä.
Ei oikein antanut minulle mitään.
Entä onko henkilökohtaisia meedioistuntoja mahdollista saada pääkaupunkiseudulla? Hinta?
Aina tulee vain vastaan yleisiä, kakille avoimia meedioistuntoja.
Kokemuksia?

5

2397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haahuli

Tarkoitat varmaankin ektoplasma- ilmiö. Voin sanoa, ettet tule sellaista näkemään, koska ko. ilmiö on huijausta. Oikeassa meedio istunnossa ei tuolit lentele, eikä meedio sylje ektoplasmaa. Jos näin käy -sinua huijataan. Oikean meedion luona on tunnelma ihana ja rauhallinen, ei ollenkaan pelottava, kuten aina elokuvissa annetaan ymmärtää. Jos haluat tosissasi viestejä toiselle puolelle siirtyneiltä läheisiltäsi, mene tilaisuuteen avoimin mielin, hiljenny ja ajattele heitä ja mihin haluaisit neuvoja heiltä. Jos odotat jotain ektoplasmaaa tms. humpuukia, karmeita pelon väristyksiä ja ilmestymisiä, ei sinulle viestejä tule.

• Suomessa on

edes niin taitavia huijareita. Olin joskus yhdessä meediotilaisuudessa jossa "meedio" sanoi: "Nyt on tulossa henki nimeltään (tekaistu nimi) Veikko..... "meedio" karauttaa kurkkuaan, kröhöm..... minä olen Paavo, ei siis, kun Veikko" hmmm kuka nyt sekoilee omasta nimestään elikkä humpuuki- ukko sekin oli. Minä en usko, että meediot ovat muuta kuin silmänkääntötemppuja tekeviä pellejä. Yleensä osaavat puhua kuin parhaimmat auervaarat.

• kokeneelta
        Suomessa on kirjoitti:

edes niin taitavia huijareita. Olin joskus yhdessä meediotilaisuudessa jossa "meedio" sanoi: "Nyt on tulossa henki nimeltään (tekaistu nimi) Veikko..... "meedio" karauttaa kurkkuaan, kröhöm..... minä olen Paavo, ei siis, kun Veikko" hmmm kuka nyt sekoilee omasta nimestään elikkä humpuuki- ukko sekin oli. Minä en usko, että meediot ovat muuta kuin silmänkääntötemppuja tekeviä pellejä. Yleensä osaavat puhua kuin parhaimmat auervaarat.

Toki huijareitakin saattaa liikkeellä olla, mutta tiedän monta hyvää meediota Suomessa.
        Se ei ole silmänkääntötemppu tai taikuutta,oikean meedion kanssa.

• netistä

suomen spiritualistinen seura..on henk .kohtaisia istuntoja.Mutta plasmasyteemit sun muut..niistä en tiedä mitään

• Kun oppilas on valmis on opettajakin lähellä-> sopii myös tähän. Olen saanut olla fysikaalisessa meedio tilaisuudessa mukana joitakin kertoja. Ei ne ole sellaista kuin joku Manaaja tai muu kauhuelokuva näyttää.
        Ne on harmoonisia kauniita tilaisuuksia. Henki tulee meedion auraan, ei viskele yhtään mitään minnekään.
        Suomessa on vain yksi fysikaalinen meedio ja hän on hiljaisuudessa työskentelevä, ei lyö rumpua itsestään.
        Olen ollut tilaisuudessaan kuten englantilaisenkin meedion jonka kautta ilmestyi Sibelius ja tukka tuuheena. Tämän ja muut kokemukset pidän aitoina sillä se henki ei tule nenästä tai suusta se muotoutuu siinä meedion ympärillä tai vierellä.
        Fysikaaliset ilmiöt vaativat täyttä hiljaisuutta ja ovat harvinaisia. Käy sinä edelleen yleiötilaisuuksissa - syksyllähän niitä taas on-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5404
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      26
      4677
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2681
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2324
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1581
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1380
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      17
      1364
    Aihe