Saako photoshopilla tehtyä leikkuumerkkejä? Entäs asemointi?
LEIKKUUMERKIT
4
694
Vastaukset
- trolliolli
Ainakin tulostukseen saat leikkuumerkit kun avaat "Print with preview" ja valitset Output-asetukset. Sieltä "corner crop marks".
Mitä olet tekemässä? Auttaisi hieman.- fboe
Tuolta "Print with preview" -valikosta löysinkin bleedit. Minun täytyy tehdä PDF-tiedosta, jossa on kortteja ja korttien väleissä täytyy näkyä leikkuumerkit. Onnistuuko photarilla?
- mietintämyssy
fboe kirjoitti:
Tuolta "Print with preview" -valikosta löysinkin bleedit. Minun täytyy tehdä PDF-tiedosta, jossa on kortteja ja korttien väleissä täytyy näkyä leikkuumerkit. Onnistuuko photarilla?
Äkkiähän tuollaiset laittaa käsipelilläkin.
En itse ainakaan ole löytänyt muutakuin sivun raja leikkuumerkit. - mietintämyssy
mietintämyssy kirjoitti:
Äkkiähän tuollaiset laittaa käsipelilläkin.
En itse ainakaan ole löytänyt muutakuin sivun raja leikkuumerkit.Kannattaa eka vetää tietenkin apuviivat oikeisiin kohtiin niin viiva(merkki tulee tajan oikeaan kohtaan. Noh tämän niksin tosin tiesitkin jo mutta kaikille jotka ei tiennyt niin neuvona:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323938
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402038