Toiset kalaNaiset ottaa
päähän, toiset ei!
Aika hyvin vai mitä?
Osa läpinäkyviä flirttejä,
tyhjäpäitä, toiset
mysteerejä, ehkä
hieman itselleenkin.
Kumman laji valitsisit?
Ihan retorista touhua.
On nää
8
1157
Vastaukset
- sitten
ystävällisyyttään esittää tyhjäpäätä, että sinä raukka tuntisit pääsi täydemmäksi..
- tarkoitat siis
että valehtelevat
kaksinaamaista
tunnen ainakin
yhden - tyhjäpäätä
tarkoitat siis kirjoitti:
että valehtelevat
kaksinaamaista
tunnen ainakin
yhdensitä en nyt tarkoittanut..
- Nimetön
Olen kalat ja voin kertoa, että koska en mielelläni halua loukata ketään, esitän tyhmää ihmisille, joista en ole kiinnostunut, jotta heidän kiinnostuksensa lopahtaisi. Aika outoa ja ärsyttää välillä itseäkin, että luo itsestään tyhmemmän kuvan toisten silmissä..
Itse olen ainakin hyvin kaksijakoinen, ja kai se on yleisestikin kaloille tyypillistä. - minämyös...
Nimetön kirjoitti:
Olen kalat ja voin kertoa, että koska en mielelläni halua loukata ketään, esitän tyhmää ihmisille, joista en ole kiinnostunut, jotta heidän kiinnostuksensa lopahtaisi. Aika outoa ja ärsyttää välillä itseäkin, että luo itsestään tyhmemmän kuvan toisten silmissä..
Itse olen ainakin hyvin kaksijakoinen, ja kai se on yleisestikin kaloille tyypillistä.Minulla on sama vika. Muuntaudun muitten mukaan hyvinkin helposti, ja todellakin teen itsestäni välillä todella tyhmän vain sen takia, että en antaisi toiselle sitä kuvaa että hän olisi tyhmä. No, ei koskaan mitään kuolemanvakavaa kuitenkaan.
Niin, ehkäpä joku sitä voi kutsua kaksinaamaiseksi toiminnaksi, mutta en minä sitä ainakaan tahallisesti tee.... Tai toista loukkaavaksi tarkoittaen. - jutttu
minämyös... kirjoitti:
Minulla on sama vika. Muuntaudun muitten mukaan hyvinkin helposti, ja todellakin teen itsestäni välillä todella tyhmän vain sen takia, että en antaisi toiselle sitä kuvaa että hän olisi tyhmä. No, ei koskaan mitään kuolemanvakavaa kuitenkaan.
Niin, ehkäpä joku sitä voi kutsua kaksinaamaiseksi toiminnaksi, mutta en minä sitä ainakaan tahallisesti tee.... Tai toista loukkaavaksi tarkoittaen.ärsyttävä "tapa". Sitten myöhemmin inhottaa kun tiedän että toinen ajattelee minua tyhmemmäksi kun oon! Mistähän tämäkin johtuu.. Se tulee aina niin automaattisesti
Niin ja kalat nainen olen. - tunnistan..
jutttu kirjoitti:
ärsyttävä "tapa". Sitten myöhemmin inhottaa kun tiedän että toinen ajattelee minua tyhmemmäksi kun oon! Mistähän tämäkin johtuu.. Se tulee aina niin automaattisesti
Niin ja kalat nainen olen.yritys mukautua kulloisenkin
persoonan mukaan niin,
ettei tämä ainakaan koe
olevansa tyhmempi tms..
jos haasteellinen persoona
vastassa, antaa haasteen..
Kala lukee ihmisen henkisen
tason automaattisesti ja
pyrkii siis jotenkin mukautumaan
ovat älykkäitä..
tai osa on.
Eiv't halua loukata
kyvyillään.. sinänsä
outoa suhteesa muiden merkkien
vähäisimilläkin taidoilla brassailuun.
Kalat on, osa siis, ihan oma lajinsa
- kesämisu
aivan totaalinen kalanainen.mukava,ihana,herkkä ihastumaan eli kalanainen elää sydämmellä ei järjellä(mikä sinänsä ei ole yhtään hauskaa)ota se mysteerikala...ei tule pitkäksi aika hänen kanssaan....niin minulle on sanottu...en kyllä aina tiedä mihin olen menossa mutta aina olen selvinnyt....mukavia hetkiä kalanaisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728