Kumpi parempi? Jos joskus soittaisivat vielä samoissa kinkereissä niin kumpi olis illan pääesiintyjä? Hmm.. itte kallistuisin kuitenkin AC/DC:n puolelle. Rock on!
Metallica vs AC/DC
8
797
Vastaukset
- mutta
kumpikin vähän eri genree, Metallican luokittelisin kuitenkin tonne hevi-kategoriaan. Mutta siis kumman haluis nähä, siinäkin ehken Metallica, ei se AC/DCkään huono ole, mutta jos noista kahesta....
- eri genret
Ne on sen verran eri genreä että todella paha sanoo kumpi alistuisi ei-pääesiintyjäksi. Mutta itse pidän enemmän Metallicasta. Tokihan pidän tasavirtavaihtovirrastakin :)
- problem child
Pitkänlinjan AC/DC- miehenä ei lienee kellekkään epäselvää että pääesiintyjä olisi ilmanmuuta AC/DC! Ja niinhän on itseasiassa aina ennenkin ollut kun kyseiset bändit ovat samalla festarilla esiintyneet.
- Ron
Mun täytyy olla problem childin kanssa samaa mieltä, siispä Metallica joutuisi lämppäämään..
- rokki-kukko
AC/DC on ROCK, Metallica ei! Metallica on metallia eikä siksi iske rokkariin AC/DC:n tavoin.
- Munattomia pellejä
rokki-kukko kirjoitti:
AC/DC on ROCK, Metallica ei! Metallica on metallia eikä siksi iske rokkariin AC/DC:n tavoin.
Turhan huutajia.
- nmsdfsdo
Molwmmat hyviä, mutta ei silti olisi epäilystä että Metallica on parempi (minun mieli pide).
- Zoni-
AC/DC varmasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625229- 954884
- 524035
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493986- 2223873
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283588- 413203
- 522809
- 412377