Sormusmitta

Ebel

Hei!
Sattuuko kukaan tietämään mistä saisi kunnollisen sormusmitan? Tarkoitan sellaista reiällistä viivotinta.. Tuntuu, ettei niitä saa oikein mistään! Luokkasormusesitteiden mukanahan niitä saisi, mutta kun ei tässä nyt mitään luokkasormuksia olla ostamassa.. ;)

10

7476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

Oletko käynyt kysymässä kultasepänliikkeissä, olisiko heillä antaa/lainata..?

• luokkasormuksessakin

tai missä vain shapluunassa.

• timanttimies

prikkoja

• varmasti mittaa

Ainakin aikaisemmin niitä oli myytävänä Askan Talousosuuskaupassa Sodankylässä.
      Kysäsepä sieltä.

• diudiudiu

Itse mittailin sormeni usealla omalla sormuksella joiden läpimitan katsoin normiviivottimella. ei mennyt värin kun katsoin että 16mm passais mulle ja semmonen sitten olikin sopivin.

Yleensähän sormuksia tesmataan liikkeessä ja siinä ne koot sitten selviävät... mutta sulla tämmönen ylläriprojekti vissiin meneillään ;)

• Ebel

Juuh.. Yllätystähän tässä suunnitellaan.. Täytisi vain tosiaan saada se sormusmitta. Mutta toinen juttu onkin, että miten saa poikaystävältä otettua vasemman nimettömän sormimitan ilman että se alkaa epäilemään mitään..! ;)

• fiksukin jopa

mittaahan sormen ympärys ohuella rautalangalla, tai siimalla, tai ompelulangalla( tee solmu), sitten vaan mittaat halkaisijan..=)

• hannaeli

• idookaviiv

Hei!
      Itse teetin joulun alla (hyvä tekosyy) meille molemmille rautalangasta sopivat rinkulat kaikkiin sormiin.. enkä usko että mies arvasi mitään kun me molemmat askartelimme rautalanka sormuksia, joihin sitten vain teipillä laput mihkä sormeen sopii... ja auttaa myös poikaystävää jos on kihlat mielessä tai jos muuten vain tahtoisi sormuksen ostaa =)

• käytännöllistä

Osta sormus sopimuksella että sen saa vaihtaa jos koko tai malli ei ole sopiva. Sormusta voi myös pienentää tai suurentaa jälkeenpäin liikkeessä 30- 40 euron hinnalla,.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7105
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3978
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      50
      3428
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2756
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2157
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      43
      2112
    Aihe