Olen aloitteleva taikuri koomikko ja olen ajatellut kirjastossa käydä ja siksi kysyisinkin mitä kirjoja suosittelisitte alkajalle?
kirjan nimi? kirjailija?
Kirjoja aloittelijalle
4
971
Vastaukset
- Mrtikka
Iiro Seppäsen Magian Maailma on hyvä kirja. Myöskin Tatu Tynin Valkoinen velho kirja opettaa aikamoista paskaa aloittelijoille. Ai niin, ja Iiro seppäsen Tuuba Taikuri on myös hyvä korttitemppukirja
- magician000
Tuo paljastajan sivu on täynnä aloittelijalle hyvää matskua. Tosin kun opettajana on 10 vuotias joka ei itsekään mitään osaa suosittelen äksää.
- OKKkooooooo
magician000 kirjoitti:
Tuo paljastajan sivu on täynnä aloittelijalle hyvää matskua. Tosin kun opettajana on 10 vuotias joka ei itsekään mitään osaa suosittelen äksää.
minä sen paljastin joten olen sankari, ei paljastaja
kyl siellä tota 10 vuotiaitten tuuba on ja riittää munki mielestä... - Mrtikka
Et viittis käyttää mun nimimerkkii? Valkoinen velho ei opeta paskaa. Itse opin sieltä hyviäkin temppuja ja käytännöllisiä. Ja ett ottanee huomioon että tämä herra on koomikko kans.Eikös purholla ole joku kirja että 100 vitsiä 100 tilannetta mistä voi vääntää vitsin yms yms?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467615
- 334203
- 573695
- 503180
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons642541- 542398
- 512368
- 402339
- 162276