Pivot-toiminto

helpompaa lukemista...

Kaveri saa koneellaan näytöllä työpöydän tai pelin käännettyä ctrl alt nuolinäppäin vaikka ylösalaisin. Miksi minun koneella se ei toimi? Fyysisen näytön kääntäminen ei mulla onnistu....

5

4228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoijakkaa

pivot-toiminnollahan saa käännettyä koko fyysistä näyttöä niin ettei alusta pyöri, mutta luulenpa että kaverisi näytönohjaimen spekseissä on määritelty pikanäppäin komentona ctrl-alt-nuolinäppäinyhdistelmä, mikä ohjelmallisesti kääntää kuvaa näytöllä.

toiminto on kätevä esim. silloin, jos kuvaa vaikka heijastetaan jollain tykillä, mikä on asetettu/porattu seinään/kattoon kyljelleen/ylösalaisin.

• sama

eli miten voin tällaisen näppäinkomennon itselleni määrittää.... ?

Kiitti neuvosta sulle joka osaat..

• sama kans
        sama kirjoitti:

eli miten voin tällaisen näppäinkomennon itselleni määrittää.... ?

Kiitti neuvosta sulle joka osaat..

nyt pitäs tietää mitä näytönohjainta ja sen ajureita kukakin käyttää.. ihan niinkuin muutkin ohjelmat, eri näyttiksien ajuriohjelmissa (ajurien kanssa tulee) on erilaisia toimintoja.

ohjauspaneeli -> näyttö -> asetukset -> lisäasetukset..

sieltä ainakin mulla löytyy nöytönohjaimen "säätönurkka" (omalla välilehdellä vielä), missä näytön kuvan saa monellakin tapaa sekasin.

niin, ja tietenkin on mahis hakea netin katottomasta softa-avaruudesta ohjelma, millä voi näytön kuvaa pyöritellä.

• sama kans kans kans
        sama kans kirjoitti:

nyt pitäs tietää mitä näytönohjainta ja sen ajureita kukakin käyttää.. ihan niinkuin muutkin ohjelmat, eri näyttiksien ajuriohjelmissa (ajurien kanssa tulee) on erilaisia toimintoja.

ohjauspaneeli -> näyttö -> asetukset -> lisäasetukset..

sieltä ainakin mulla löytyy nöytönohjaimen "säätönurkka" (omalla välilehdellä vielä), missä näytön kuvan saa monellakin tapaa sekasin.

niin, ja tietenkin on mahis hakea netin katottomasta softa-avaruudesta ohjelma, millä voi näytön kuvaa pyöritellä.

okej, taisin löytää netistä ton ohjelman, millä ctrl-alt-nuolinäppäimillä pyöritetään näytön kuvaa.

itelläni näyttää muuten olevan tossa oik. alakulmassa toi näyttiksen kuvake, jota klikkaamalla saan "rotation setting"-asetuksesta kuvan persiilleen, mutta toi ohjelma minkä (varta vasten) latasin netistä on freeware ohjelma nimeltään "iRotate".

annan urlin, jos tarjoot kaljat.
        kiitos, tässä:

http://www.softpedia.com/progDownload/iRotate-Download-17093.html

• Dell 24 pivot

Hyva softa ja alkoi toimimaan 10 sec asennuksen jalkeen kysymysmerkit ja aakkoset katos mutta se ei ole maailmanloppu.. kai ne saa myohemmin takas

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5134
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4308
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2451
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2234
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1908
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1587
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1521
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1237
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1164
    Aihe