Onko täälä muita 10.7 syntyneitä ihmisiä? Olisi mukava vaan tietää jos on. Itse olen syntynyt 10.7.87
Onko täälä 10.7 syntyneitä?
26
3793
Vastaukset
- Nimetön
oon syntyny 16.7 ja en kerro muuta....
- 16. heinäkuuta
kuus päivää vaa eroo. Mut kyll mie uskon et siul on joitai samana päivänä syntyviä.
- heinärapu
oon syntyny 10.7.85
- sami.87
Jep jep. Sama päivä ja kuukausi, kun mulla, mutta eri vuosi. =) Kerro tarkemmin itsestäsi. :)
- Dirlandaadaa
silloin siis syntynyt. =)
- sama päivä
10.7.81 ilmoittautuu :)
- sami.87
sama päivä kirjoitti:
10.7.81 ilmoittautuu :)
Mukava. Sama päivä ja kuukausi, mutta eri vuosi. :) Kerro itsestäsi lisää. =)
- nättijussi
sami.87 kirjoitti:
Mukava. Sama päivä ja kuukausi, mutta eri vuosi. :) Kerro itsestäsi lisää. =)
10.7. olen syntyny,mutta paljon aikasemmin kuin sinä.
- sami.87
nättijussi kirjoitti:
10.7. olen syntyny,mutta paljon aikasemmin kuin sinä.
No, kuinka paljon aiemmin?
- nättijussi
sami.87 kirjoitti:
No, kuinka paljon aiemmin?
10.7.1961.Minun lapset on kohta kaikki täysikäisiä.Katselen näitä sivuja että pysyy jonkinlainen taito koneen käytössä.
- pipa
nättijussi kirjoitti:
10.7.1961.Minun lapset on kohta kaikki täysikäisiä.Katselen näitä sivuja että pysyy jonkinlainen taito koneen käytössä.
Hei vaan ja hyvänä päivänä olet syntynyt, minulla on myös silloin juhlat ja olen kylläkin vähän vielä vanhempi sinua. Hyvää syntymäpäivää jo etukäteen!!!
- Anonyymi
nättijussi kirjoitti:
Myös minäv10.7.61
- miumiumau
10.7.86 :)
- sami.87
Kerrohan itsestäsi hieman lisää voit myös kirjottaa mulle mailia smalmi@suomi24.fi osoitteeseen. :)
- pipa
On kyllä 10.7. syntynyt mutta paljon ennen sinua.
- Zara:)
9.7.-87 eli ei ihan...:)
- sami.87
Aika lailla sama syntymäaika meillä. :) Kerro vähä itsestäsi. Alkoi kiinnostamaan.
- pipa
Hei vaan!
Pistänpä tässä vielä paremmaksi, kun syntymäpäviäni on 10.7.1957 eli täytä tässä ihan
kohta 50 v, mutta olen ikuisesti 25 risat? eli laskekaa siitä......- Anonyymi
Olen syntynyt sama päivä sama vuosi
- {Fairytale}
Olen syntynyt 10.07.84.
- itäinen tähti
10.7.1951
- JJ
EI OLE
- mammarapu87
täällä myös yksi,vuosimallia 87 :) perusrapu luonteeltaan..niin hyvässä kuin pahassakin :D
- sdkfalflak
10.7.1994
- Rapunen
Ketään syntynyt 15.7?:D
- 11+17
täällä kans yks! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253534- 2543505
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861241Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007