Kertokaahan kokeneemmat veljet onko tuosta Venture 500xl kommentteja.
Tarkoituksena on hankkia edullinen ja uusi kelkka satunnaiseen käyttöön, lähinnä huviajeluun etelä-suomessa.
Onko tämä ns. halpamalli rakenteiltaa tehty heppoisemmaksi ja vähemmän kestäväksi kuin isoveljensä. Tuosta 2-tahtisuudesta vs. 4-tahtisuus en näe isona miinuksena. Moottoriveneilijänä pidän enemmän 2-tahtisten paremmasta paino-tehosuhteesta ja onpi helppohuoltoisempi.
Onko muita harkinnan arvoisia, samassa hintaluokassa olevia kelkkoja?
Kiitokset ja kummarrus vastauksista.
yamaha venture 500xl
3
5427
Vastaukset
- omaa
Meillä on tollainen -06 vt 500xl mökkikelkkana emännälle ja lapsille.
Hyvin on pelannut ei ole haukuttavaa ja ajo-ominaisuudetkin on mökki/retkikäyttöön kohdallaan.
Mikään pattihakkurihan tuo kelkka ei alustaltaan ole, mutta sallii kyllä aloittelijalle kohtuullisen nautiskelun reiteilläkin.
Laadukkaitahan nuo Yamahan kelkat on viimeistelyltään, enkä tässäkään tapauksessa puhuisi kyllä mistään "halpamallista" vaikka malliston halvin onkin.
Ainoa miinus mitä Yamahaan yleensä liitetään on polttoaineen kulutus 2-T malleissa. ( mutta sama
ongelma se on kaikissa kelkoissa....)
Meillä vie keskimäärin 22-23 litraa/100km , elikkä tankillisella ajelee sen vajaa 200km.
Tuota kulutusta saisi kuulemma suuttimia vaihtamalla ja uimureita säätämällä pienennettyäkin, mutta eipä ole löytynyt kiinnostusta . - Anonyymi
Minulla yamaha xl 500 2001vm. 2Tahti. Hyvä kelkka, lämpiää nopeasti kahvat ja oikea peukalo siis kaasuliipasin. Ajettu vain 1400 Km. Hyvä vetää latuhöylää.! Suosittelen Yamahaa,on laatu tuote, Japanilaista laatua. Terv Timo, Hämeenkoski.
- Anonyymi
Mitkä on tehot,siis tekniset tiedot Yamaha XL 500 2001vm 2 tahti kelkka.? Terv Timo Hämeenkoski.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728