Aika tulinen yhdistelmä minulla, astrologinen luonnekuvaukseni sopii kuin nenä päähän.
Millaisia teille muille annettu
Onko muita 'triplatulimerkkejä'?
3
515
Vastaukset
- oinas...
en oo mikään astrologian guru enkä näistä juuri mitään ymmärrä, mut kävin äsken tekemässä/tutkimassa noita tähtikarttoja ja miulla näytti olevan aurinko-oinas, nouseva jousimies ja kuu-jellona. eiks se aika tulipitosta ainesta oo? kyllä tuntu olevan aika moni asia kohdallaan, kun noita selityksiä luki.
- vaikea tapaus
Hei,
Mulla on vaikeat kuviot. Sisin maata, muuten kaikki ilmassa.Ei millään meinaa löytyä sopivaa miestä. Kukaan ei kestä mun "merkillistä"luonnetta kauaa. Mikähän aurinkomerkki mulle sopis kumppaniks. Vaakoja on ollut useita???- OinasN
Sisin ratkaisee... maamerkki sopii kuin myrkki silmään jos esim. kuu, nouseva tulimerkissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224954- 204005
- 272341
- 342144
- 371948
- 151838
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191195Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134