Minulla siis tämä yhdistelmä. Onko saman omaavia täällä ja millaisiksi teitä on kuvattu?
Minulla jouskarin piirteet hyvin esillä- olen aina olut utelias maailmanmatkaaja (asunut ulkomailla vuosia) ja aina valmis seikkailuun. Oinas tuo minäitse- meinikiä (ja muut ei osaa mitään ;)...) ja kuu leijonassa tekee minusta turhamaisen ja ihailun kipeän. Lojaali ja rehellinen, heikkojen puolustaja.
Onko muita 'triplatulimerkkejä'?
2
522
Vastaukset
- SuperTrouber
ihmisen jolla aurinko,nouseva ja kuu leijonassa!
- Jellona*6
Siis mulla on 6 tai seittemän kertaa jellona mun tähtikartassa, ja oon nii jellona ko voi olla, plus et olen sairaan magneettinen tietyille ihmisille ja ne seuraa vaikka kiertäsin kaukaa.
Voiko olla Arskan planeetan merkin suuri vaikutus?
Mut ei kai se paha asia ole!
Olen varmaan mukavimpia ihmisiä mitä immeiset kohtaa koska hyväksyn kaiken ja kaikki, enkä arvostele ketään, jos ei mulle ole turhan kovaa arvostusta ja kritiikkiä lyöty, nii olen ihan jees kaikille, lapsille,vanhoille, eläimille, ulkomaalaisille jne.... olen vaan niin pirun mukava et jotku voi tulla kateelliseks, ja sille en voi mitään!
Oinaat ruukaa olla kateellisia, koska nehän haluais olla samassa pisteessä, mut ei vaan pysty kykene hehe... ei vaineskaa, huumoria elämään ja arska hymyilee kaikille, se on moro ja hauskaa kevättä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224914- 203985
- 272331
- 342134
- 371938
- 151828
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191185Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101124