minua. Millaisia kalamiehet ovat? Minulla ei ole mitään aiempaa kokemuksia kaloista. Itse olen härkä. Hän vaikuttaa mukavalta, meillä synkkaa hyvin yhteen, mutta minä epäröin. Ovatko kalat tosissaan, vai puhuvatko rakkaudesta lämpimikseen??? Minulla takana just päätökseen saatu avioero, joten olen vähän varovainen. Vai pitäisikö vaan antaa mennä ja katsoa mitä tuleman pitää???
Eräs kalamies
kertoo rakastavansa
1
808
Vastaukset
- ainakin
Niin se on sellanen hellyydenkipee,et pussailée ja halii tosi paljon .Sellanen et tykkää olla mun kanssa paljon kotona et minä tärkeempi yleensä ku kaverit tai siis silleen ettei juokse koko ajan kavereitten kanssa=) joskus kyllä valehtelee ihan pienistä asioista..et en oikeen tajua minkä takia? herkkä ja välillä vähän liiankin kun voi raivostua ihan pikkuasioista... mut sen oikkuja täytyy vaan ymmärtää/kestää. hmm no tossa nyt jotain..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477735
- 334283
- 573765
- 503220
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692636- 642518
- 582469
- 402349
- 162306