Olen tavannut vesimiesmiehen ja nyt aattelin että sovitaanko me yhteen? Meillä tuntuu menevän näin aluksi hyvin, mutta pientä kitkaa on kuitenkin ilmassa. Löydänkö tästä miehestä itselleni uskollisen ja luotettavan kumppanin?
sovittanko me
2
670
Vastaukset
- pipa
Ei horoskooppiin pidä USKOA.
Suhteen perustat terveelle järjelle. Opettele tuntemaan ensin itsesi, tee vaikka lista... Tee sitten lista kaveristasi, rehellisesti (ei tunteiden pohjalta, vaan realisesti).
Älä kuitenkaan kerro siitä hänelle tässä vaiheessa.
Neuvon kuitenkin olemaan rehellinen etenkin itselle mitä haluat ja mitä kaikkea siedät...
Vaakamies ei ole tyyppinä paha, mutta häntä ei saa kahlita, hän on uskollinen jos hän luottaa sinuun ja suhde on v a p a a . - J.D.
Vaaka ja veskari sopivat hyvin yhteen, noin teoreettisesti. Molemmat ilmamerkkejä, älyllisiä ja toimeliaita. Ongelmakohta on, kuinka kehittynyt ihminen on omassa merkissä ja jaksaako hän katsoa muutakin kuin oma napaa. Esim kehittymätön veskari saatta ollaa täysin kykenemätön parisuhteeseen ja käyttäyty sen mukaan. Taas vaaoista tiedät itse varmasti paremmin. Egoismi on molemman merkin suurin haittatekia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224704- 203825
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082494- 272241
- 342064
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371888
- 151758
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121411