onnettomuudesta selvinneestä nuoresta naisesta.
Ihailtavaa sitkeyttä ja elämän valoisuutta
oli hänellä vaikka puolelle Suomelle jakaa!
Jos kenellä elämässään vaikeaa, Jennin esimerkki antaa toivoa hyvin monelle ja todella vaikeissakin onnettomuuksissa olleille ihmisille.
Eilen tuli tv2 ohjelma jossa kerrottiin Jennistä
2
1856
Vastaukset
- ihana ihminen
Jenni oli kyllä ihailtava ihminen
Vaikka häneltä oli monta ystävää kuollut mutta hän oli selvyytynyt näin pahasta kolarista
Hänellä oli valoisuus jäänyt ja ymmärsi että hänelle oli vielä aikaa jäänyt ja hänen pitää jatkaa elämää eikä jäädä hautomaan ja murehtimaan kavereitaan
Tästä olisi muillekkin esimerkkiä
Jokaiselle meille on annettu oma aikammme täällä.- ohjelman
ja olen kansanne samaa mieltä.Ohjelma oli kiinnostava myös koska siinä kerrotiin asia monelta eri kantilta,miten kukin sen koki.
Miä itse olen toipumassa kolarista jossa olin osallisena syksyllä ja oli rohkaisevaa nähdä ja kuulla Jennin ajatuksia ja nähdä että elämä tosiaan menee eteenpäin.Vaikeeta on vain uskoa siihen joka päivä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1137378Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705901- 955064
- 524335
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494146- 2233996
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283778- 433644
- 552972
- 422467