Kävin chatissa katsomassa jos löytyisi juttukaveria. Siellä oli nuorena nukkuneitten kokous. Profiileista päätellen olivat alaikäisiä.
Ihmettelen, mitä kolmekymppinen tekee 70 chatissa, kun ei edes kirjoita.
Yksi oli sen verran hereillä että lähetti kukkasen pitkän odottelun jälkeen.
Kun meikäläinen sentään jo ennen alakoulua oppi lukemaan ja kirjoittamaan, ei keskustelua viitsi pelkillä hymiöillä käydä.
Jatkan tässä yön vartiointia ettei se pääse salaa livahtamaan aamuksi.
Jos muita yökyöpeleitä on, lähetän parhaat terveiseni.
Unettoman ajatuksia
16
754
Vastaukset
- Outo Orvokki
Täälläkin valvotaan, mutta nukkumaanmenoa harkitaan. Hyvää yötä kaikille!
Monin öin kuljen ikkunasta ikkunaan, katson onko kuuta nousevaa, tai muuta. Jokin kissa joskus pihalla kulkee , moni naapuri hiljaa ovensa sulkee. Minä enää yksin valvon , jotain vanhaa kuvaa palvon. Aatos kirtää vanhaa rataa, lunta sataa
- minäkin olen.
Niin valvon minäkin öisin, tekisin tietysti toisin, jos unta saisin vuoteellain, mut' usein se on haave vain.
- Likka321
Minä nukahdan illalla viimeistään kymmeneltä ja herään viideltä pirteänä kuin peipponen.Olisin sopinut hyvin maalaistalon emännäksi,kukko olisi herätyskelloni.
- etsivivä-amadeus
Likka321 kirjoitti:
Minä nukahdan illalla viimeistään kymmeneltä ja herään viideltä pirteänä kuin peipponen.Olisin sopinut hyvin maalaistalon emännäksi,kukko olisi herätyskelloni.
viikonloppu voi mennä valvomiseksi,kun toi täydenkuunaika taas on käsillä.
Se pistää meikäläisen unirytmin täysin sekaisin.
Niveliä särkee ja pumppu läpättää.
Täydellinen kuunpimennyskin osuu viikonlopuksi
ja menen cattiin.Menen eri nimellä ja pelleilen aikani ja siitä tulee hauskaa monesti.
Räppäsen vain ensimmäisen ja siten alan jutella ellei se heti ala hametta riisumaan.Sitten vaihdan kaveria.Yöllä on vain 50,ppisten palstalla väkeä.
En minäkään niitten hymiöitten kansa viitsi, monesti sattuu ihan fiksuja juttukavereita.- Tuttu mies
LateVaan kirjoitti:
Minä lähden lukemaan! Hyvää yötä.
Älä nyt LateVaan vielä poistu lukemaan
jää nyt vielä seuraksemme
muuten täällä pitkästymme
mikä olet miehiäs kerro siitä enemmän Tuttu mies kirjoitti:
Älä nyt LateVaan vielä poistu lukemaan
jää nyt vielä seuraksemme
muuten täällä pitkästymme
mikä olet miehiäs kerro siitä enemmänNyt on eri-ilta ja kävin kurkkaamasa Latevaan palstalla.
Tulin uimahallista ja aurinko laskee punertavana taivaan ranna taa.Taas yksi luojan päivä on mennyt.Vasta vanhana saa kiinni oikeasta elämän jujusta.Osaa nauttia oikeista asioista.
tästäkin olemisesta vaan toukan kotelosta.
Pohdimpa yt niin ei tarvitse yöllä pohtia ja saa illalla katsella rauhassa tv,tä.
Varmaan nukuttaa kun sopivasti liikkuu ei liikaa.
Kyllä se vain kannattaa syödä vihanneksia ja leipoa juoksevaan rasvaan,olin tänään ruokinta terapeutin luennolla.
Jos valvottaa niin lukekaa rukouksia, se tuo hyvät enkelit vuoteeen luo.
Täytyyhän valvoa ja katsoa kuunpimennystä klo 0.44 ja kyllä minä minä kukun joka yö tuonne klo 1:n asti
Tervehdys vain sinulle yökukkujaTelkkarista ei tule katsomisen arvoista eikä lukeminen huvita. Taidan mennä chattiin katsomaan, jos joku olisi keskustelutuulella.
Tosin minäkin olen havainnut, että siellä poikkeaa muutakin kuin omaa ikäluokkaa. Sitten on sellaisia, joiden kohdalla lukee, että sejase liittyy keskusteluun, eivätkä he edes vaivaudu vastaamaan, vaikka heitä tervehtisivätkin jo paikalla olevat.
Tuota chattietikettiäkään minä en ymmärrä. Olen tottunut siihen, että sisään tuleva tervehtii ja sisällä olevat vastaavat. Onko chatissa päinvastoin, vai onko kyseessä tapojen puute?
Mutta nyt: rauhallista yötä täällä pyöriville.
Parempihan se on täällä pyöriä kuin unettoman sängyssä.- katicat
On mukava, kun työ ei aseta rajoituksia. Saa nukkua silloin, kun haluttaa. Myöhäisilta on parasta aikaa. Se valvominenhan ainakin minulla johtuu niistä iltapäivän kauneusunista. Se katkaisee päivän mukavasti kahtia. Sitten puolen yön aikaan nukkumaan ja seitsämältä aamu-uutiset sängyllä, jonka jälkeen aamukahvit ym.rituaalit. Siitä se päivä lähtee.
katicat kirjoitti:
On mukava, kun työ ei aseta rajoituksia. Saa nukkua silloin, kun haluttaa. Myöhäisilta on parasta aikaa. Se valvominenhan ainakin minulla johtuu niistä iltapäivän kauneusunista. Se katkaisee päivän mukavasti kahtia. Sitten puolen yön aikaan nukkumaan ja seitsämältä aamu-uutiset sängyllä, jonka jälkeen aamukahvit ym.rituaalit. Siitä se päivä lähtee.
Me taidetaan täällä valvoa, kun muut ovat nukkumaan menneet. Valvotko sinä myöhään iltaisin?
- sualas
täällä kuhkailee. Olis mukava 'jutella' jonkun kanssa, mutta eihän täällä muita kuhkijoita näy.
Kävin laittamassa oikein osoitteen tuonne profiiliin jos joku innostuis kirjoittelemaan valvoessaan joko sinne tai tänne.Mutta useimmat meistä ovat varmaan iltaunisia. Itse käyn nukkumaan yhden paikkeilla joka yö ja heräilen siellä kahdeksan maissa. Tavallisesti luen tai kirjoittelen kaikenlaista.
nukkukaa hyvin! - katicat
opritar kirjoitti:
Me taidetaan täällä valvoa, kun muut ovat nukkumaan menneet. Valvotko sinä myöhään iltaisin?
Anteeksi kun nyt vasta huomaan vastata. Kyllä valvon myöhään. Minusta myöhäisilta on oikein hyvää aikaa. Useimmiten sänkyyn menen siinä puolen yön aikoihin. Voinpa kuunnella kelloradiostani, joka on yöpöydällä, yön uutislähetyksiä. Vuorokaudessa nukun kyllä riittävästi. Iltapäivällä otan tunnin sikeät.
- katicat
sualas kirjoitti:
täällä kuhkailee. Olis mukava 'jutella' jonkun kanssa, mutta eihän täällä muita kuhkijoita näy.
Kävin laittamassa oikein osoitteen tuonne profiiliin jos joku innostuis kirjoittelemaan valvoessaan joko sinne tai tänne.Mutta useimmat meistä ovat varmaan iltaunisia. Itse käyn nukkumaan yhden paikkeilla joka yö ja heräilen siellä kahdeksan maissa. Tavallisesti luen tai kirjoittelen kaikenlaista.
nukkukaa hyvin!Näin olemme nenä ruudussa ja norkkaamme jospa joku kirjoittaisi. Ei tähän aikaan mitään järkevää osaa sanoa, kun nukkumatti jo unihiekkaa alkaa silmiin heitellä. Kyllä on kiva, jos joku myöhäänkin kävisi kirjoittelemassa jotta olisi luettavaa.
Hyvää yötä yökulkijat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197616Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista817104- 955314
- 524825
- 2434373
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494346- 444285
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284018- 593153
- 482606