Kertokaa kokeneet,kuinka onnistuu pidemmän päälle leijonamiehen ja vesimiesnaisen yhdessäolo.
Olen tautisen ihastunut minua vielä nuorempaan leijonaan!Hän hurmasi hymyllään ja valoisalla olemuksellaan.Olen kyllä nähnyt "pimeämmänkin"puolen.
Aika itsepäinen on toisinaan.Kuten minäkin.
Joskus ajattelen ikäeroamme ja mietin olisiko paras lopettaa suhde.Mutta kun jellona räväyttää valloittavan hymynsä,olen myytyä naista!Ja vielä kun laittaa hyvää ruokaa ja noutaa minut valkoisella mersullaan,en voi vastustaa tätä huumoripakkausta!Niin,ja vielä sängyssä tosi pet!!!Mitä teen?!
leijonamies+veskarinainen
aquarius111
1
453
Vastaukset
- v@@k@
toi nyt kuulostaaa NIIN tutulta...kandee pitää jätkä ;) se on kunnon aarre! tiiän kokemuksella... te täydennätte toisianne niin on horoskooppi puoli :) muistathan vähä hemmotella sitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345203
- 292954
- 342424
- 372108
- 152058
- 351842
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351594