moro,
palstoilla on puhuttu, että tyhjäkäynnillä (950) kierrosta nelarit sotkevat bensaa öljyn sekaan, varsinkin kylmällä. Onko myös kesällä tapahtuva juttu ja myös uusien koneiden ongelma?
Mitä tulisi kierrosten olla, jotta ongelmaa ei tulisi?
Jarrupusseillahan voi sitten hillitä menoa.
Kone siis Honda BF50 2006.
kiitti tiedosta
Uistelu tyhjäkäynnillä ok? Honda BF50
5
5023
Vastaukset
- pete...
juuri noin eli aja aina kone täysin lämpimäksi ennen uistelua ja kierrokset minimi 1000!! näin ei bensa mene kovin helposti öljyn sekaan. jarrupussit on tosi hyvä keino hillitä vauhtia tai pienempi potkuri. 1000-1500rpm on aika hyvä alue ja jos tunteja tulee paljon, vaihda öljyt hiukan useammin
- kokemuksia BF50:stä
Minulla ja työkaverillani oli ko. koneet. Harrastelimme tahoillamme vetouistelua. Kaverillani oli jatkuvana riesana bensan sekoittuminen moottoriöljyyn. Huolto eikä maahantuojakaan osannut selittää, mistä kyseinen ilmiö johtuu? Lopulta antoivat takuuseen uuden koneen. Sama ilmiö toistui toisessakin, uudessa koneessa. Pian sen jälkeen kaverini vaihtoi Hondansa toiseen merkkiin. Minun koneessani ei ole ollut mitään vastaavia ongelmia, vaikka olen ajanut 8-10 tuntiakin päivittäin, aivan tyhjäkäynnillä, uistimia vetäen. (Honda BF50 vm.-02)
- pitäisi kierrokset
olla yli 1000. Jarrupussit tai isot ämpärit.
- on___
yamahan laita kyseisessä asiassa?
- veekutonen
on___ kirjoitti:
yamahan laita kyseisessä asiassa?
omassa kaasarikoneessa f50.Jos syyskylmällä minimikierrokset niin menee bensaa öljyihin.Jarrukasseilla kierrokset yli tonniin niin ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477715
- 334273
- 573745
- 503210
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons682632- 642508
- 572444
- 402349
- 162296