Anttilan ale

Anttilan pimeät hinnat...mitäs noista..vielä pimeämpiä on normaalihinnat..sitäköhän tuo tarkoittaakin.
Club 3D gf7600gt:

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=248235&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=19651&compartmentId=20154&categoryId=20652

Sama kortti hintaseurannassa:
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/34596

Mitä minä hintoja vertailin pimeitä on.Taas tyhmiä höynäytetään muka ALE hinnalla.Hyvä keksintö tuo hintaseuranta.Itsekin säästänyt varmaan useamman euron sitä käyttämällä

8

1834

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedetään..

mutta jotkut suosii sitä osamaksun takia, tosin minä en, jollei ole varaa maksaa heti ja kokonaan unohdan koko ostos-tapahtuman.
      MB hinta seuranta on ihan kätevä mutta kannattaa myöskin katsoa hintaseurannnan ulkopuolisista kaupoista myöskin, esim verkkokauppa.com:sta.

• Daword

alan liikkeistä sen saat vähintään samaan hintaan kuin tilaamalla halvasta paikasta... koska postikuluja ei joudu pulittaan!

no jos ite ostasin anttilasta 7600gt niin ei mun maailma siihen n.10e kaatuisi

kyllä mä osa maksuu osittain suosin..en ois muuten saanu tuota 2 kesän projekti autoo mitsun 3000gt twin turboo 10kk jouduin lainaa maksaan mutta eipä tehnyt tiukkaa ku oli halpa hinta ku oli kolaroitu jo valmiiks.

tänä kesänä saakin sit sen kuntoon ja valjastaa kaikki yli 280hevosta ja lähtee lenkille ;) mukavempaa varmaan se kuin sauva lenkkeily

• heh..
        Daword kirjoitti:

alan liikkeistä sen saat vähintään samaan hintaan kuin tilaamalla halvasta paikasta... koska postikuluja ei joudu pulittaan!

no jos ite ostasin anttilasta 7600gt niin ei mun maailma siihen n.10e kaatuisi

kyllä mä osa maksuu osittain suosin..en ois muuten saanu tuota 2 kesän projekti autoo mitsun 3000gt twin turboo 10kk jouduin lainaa maksaan mutta eipä tehnyt tiukkaa ku oli halpa hinta ku oli kolaroitu jo valmiiks.

tänä kesänä saakin sit sen kuntoon ja valjastaa kaikki yli 280hevosta ja lähtee lenkille ;) mukavempaa varmaan se kuin sauva lenkkeily

ja sitten syssymällä kiva harrastaa sauvakävelyä kun kortti meni. No jäähän aikaa räplätä tietokoneita ja rahaakin niihin kun ei tarvitse bensaa ostella. Älä kuitenkaan aiheuta muille mitsulla vaaraa.

• Daword
        heh.. kirjoitti:

ja sitten syssymällä kiva harrastaa sauvakävelyä kun kortti meni. No jäähän aikaa räplätä tietokoneita ja rahaakin niihin kun ei tarvitse bensaa ostella. Älä kuitenkaan aiheuta muille mitsulla vaaraa.

juu ehdottomasti pitää olla varovainen.

viime kesänä kokeilin tutulla olevaa 3000gt ja ei meinannut oikeen pysyy räpyläs sitten millään.

on toi itelle liian ärhäkkkä oikeeks autoks..
        voin melki sanoo että tuollaisella ei tee normalis kaupungis yhtään mitään jossa 40-50km\h rajoitukset.

sen verran kokeilen että toimii ja laitan paperit kuntoon ja myyn sukulaiselle :)

olis kyllä mukava saada tietsikalle hiukan enempi noita hyviä auto pelejä. muutenkin on ollut nyt peli markkinoilla monta kuukautta hiljasta.

• Juu Saksassa tuppaa Palitin mallilla olemaan pari euroa alle 100€:n hinta 7600GT:lle. Saksassa tietty Palit:n 7900GS kustantaa 130€

• Daword

no mitenkäs sä oikeen makselet niitä saksalaisii tuotteita?

pankista vaan vai? lol

vai pitääkös oikeen olla luottokortti?

• postikulut
        Daword kirjoitti:

pankista vaan vai? lol

ja toimituslisät... Ensikuun alusta ei saa postiennakolla enää kun Saksasta ja sekin loppuu vuoden vaihteessa. Johtuu kai siitä kun nuo ns. asiamiespostikioskimyyjät ei kai osaa/viitsi handlaa paketteja. Noh, postihan on ollut jo pitkään vaan iso vitsi. Oon ottanut tavarat Suomesta ja eipä niille paljon hintaeroa ole tullut. Sitten kun ottaa vaikka 50kpl E6400 prossuja niin saa hintaa hilattua alemmas. Niiden hävittämisessä tutuille ja sukulaisille on vaan vähän hommaa...

• Daword kirjoitti:

pankista vaan vai? lol

Käytän liikkeitä, mitkä ovat a) luotettavia (muut käyttäjät omat kokemukset jne.) b) maksu tapahtuu normisti tilisiirrolla.

Jos sinä voit hoitaa normaaleja pankkiasioita kotona, niin voit kotoota käsin hoitaa tuon maksun. Varsinkin kun Saksa on osa EU:ta niin homma on melko helppoa.

Lisäksi jos jokin maahantuoja tuo tuotetta Suomeen, niin takuun voi hoitaa tuota kautta Suomessa (kiitos taas EU:lle). Sinänsä todennäköisesti saat uuden tuotteen tilalle nopeammin kun laitat tuoteen Saksaan takuuhuoltoon.

---

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5837
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      608
      2296
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1181
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1048
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1023
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      1001
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      61
      946
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      61
      915
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      844
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      778
    Aihe