heippa! Tietääkö joku voiko mozzarellaa pakastaa ja missä muodossa? mulla on semmosessa pussissa sitä jossa on myös sitä lientä.. Kiitos!!
VOIKO MOZZARELLAA PAKASTAA?
6
13112
Vastaukset
- kuuroja...
Miksi sinun täytyy HUUTAA tuolla lailla? Kuulemme/luemme vähemmälläkin.
- Anonyymi
Miksi huomioit pelkästään epäoleellisen? Missä vastauksesi?
- .....
Minä olen pakastanut ja käyttäny myöhemmin ruoanlaittoon esim pitsoissa. Mielestäni sellaisenaan syötynä pakastettu ja sulatettu mozzaella ei ole kovin maukasta eli esim salaatteihi en pakastettua mozzarellaa laittaisi. Mutta pitsassa menee ihan täydestä Paloittele rasiaan ja pakasta ilman lientä.
- ihmettelee
Ei maistu muutenkaan miltaan, ei ole tarkoitettukaan. Sita kaytetaan ruuanlaitossa mm. pizzaan ja lasagne. Maistuu vasta sulatettuna.
- Maukasta
ihmettelee kirjoitti:
Ei maistu muutenkaan miltaan, ei ole tarkoitettukaan. Sita kaytetaan ruuanlaitossa mm. pizzaan ja lasagne. Maistuu vasta sulatettuna.
Voin kertoa että kyllä muuten aito puhvelimozzarella maistuu. Erittäin miellyttävä täyteläinen maku kylmänä esim. juurikin salaateissa.
- bufala
Alkaa hyvat ihmiset vaan ostako Napolin ja Campanian maakunnan alueilta tulevaa puhvelin mozzarellaa (mozzarella di bufala) hih ja taas
http://yle.fi/uutiset/3-6918717
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117275Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635328- 954914
- 524065
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223893
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283608- 413253
- 522829
- 412407