minulla tulee aina illan aikana miksei päivälläkin ahmimishäiriö että ahmin mitä vaan silmin eteen tulee..voita,keksiä,hilloa,hedelmiä,ruokaa(kanaa,kalaa,perunaa,riisiä jne,)jäätelö jne.. sen jälkeen tulee ahdistava olo ja tuntuu siltä kun hengitys pysähtyisi ja oksennan kaiken pois.. ja viidessä minuutissa minulla tulee taas heti nälkä ja vatsa närästää.. ja taas toistuu tämä ahmiminen.
voisiko tämä olla bulimia?itse en ole käynyt vielä kertaakaan lääkärissä,mutta kun tämä on alkanut vaivaamaan minua niin ajattelin ensi viikolla käydä lääkärissä.
onko minulla bulimia
en tiedä..
3
699
Vastaukset
- joojoojoo2
Ala painella lääkäriin..kukaan terve ihminen ei tollasia ahmimiskohtauksia saa! Mä voin sanoa että parempi lopettaa alkuunsa toi kierre ennenku menee pahemmaksi!
- bulimia
ei todellakaan ole mikään kiva sairaus. kiireesti lääkäriin.
-jo parantunut-
- Läskiiii
Minulla on bulimia ja se alkio just tolleen. Nykyään oksennan melkein kaiken pois. Oon 12v 158cm ja 30kg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323938
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402048