Naiset on varmaan valmiita laittamaan päälleen mitä tahansa kammotusta jos se vain lasketaan muodiksi, missä on tyylitaju laumasieluisuuden tilalle.
Jos tässä on jonkun mielestä oikeasti tyyliä niin valehtelee. Isot aurinkolasit ovat kuin kommunistijohtajien kakkulat 70-luvulta. Nainen niissä näyttää idiootilta, vaikea on enää naurettavammalta näyttää:
http://shopping.beloblog.com/archives/ParisHilton
Ihan oikeasti huh huh
9
1028
Vastaukset
- real beauty
Kuvassa näyttäs olevan Hilton, jos ei niin ainaki kovin on näköinen. Anorektisen laiha on kropaltaan ja koirakin ihan kärisvän näköinen, puettu vielä!!!! Hävytöntä.. Mutta tuo on todella rumaa, kuten massa ja muoti kaikkineen onkin aina..
ei mustakaan tuollaset aurinkolasit kaikkien naamaan sovi, eikä ainakaan parisin, aivan liian isot. enkä kyllä yleensäkään tykkää isoista aurinkolaseista jos sellaisista ollenkaan x)
- Poitsu...
Aluksi kun näin noita isoja laseja tällä parivaljakolla niin luulin, että he pilailevat. Mutta sitten niitä alkoi näkyä muillakin julkkiksilla ja olen nähnyt niitä Suomessakin. Monenmoista sitä on nähnyt mutta tämä on kyllä oudoin muotioikku mitä voi ajatella. En ole tavannut ketään ainakaan miespuolista joka tuota pitäisi hyvännäköisenä. Niin kuin kaveri sanoi, jos tyttöystävä tulisi tuoillaiset päässä niin ei kehtaise sen kanssa julkisesti liikkua missään.
Jos joku osaa sanoa mistä tässä on oikein kyse!?
http://www.hollywoodrag.com/images/uploads/nicole_richie_huge_glasses_1.jpg
http://www.bestweekever.tv/bwe/images/2006/05/nicole richie.jpg
http://cherry-bomb.up.seesaa.net/image/nicole-richie-head-wrap.jpg
Ja toinen juttu, miksi pitää olla niin hoikka, että näyttää aliravitulta? Aliravittu ihminen on kiukkuinen, masentunut ja huumorintajukin tuntuu vähentyvän kilojen karistuessa. Naisten kuuluukin olla hiukka pyöreitä ja pehmeitä... ainakin miehet tykkää sellaisista, mutta kai tämä on se naisten kauneusihanne?
http://www.hollywoodrag.com/images/celebrity/nicole_richie_bikini2b.jpg - Pöris
No Paris ja kumppanit nyt ovat itsessäänkin niin rumia, että saavat vaatteet ja asusteetkin näyttämään rumilta. Joillekin harvoille kyseiset isot lasit kyllä mielestäni sopivat.
- asfeaeq
Onko rumempaa ja epäviehättävämpää ämmää olemassakaan kuin Hiltonin Paris? EI. En kertakaikkiaan ole ikinä koskaan tajunnut, että mikä ihme siinä anorektisessa pikkupojan kroppaisessa imelässä wannabe-barbissa nuoria tyttöjä ihailuttaa? Sehän on ruma kuin saapas, tyyli on jotain mitään sanomattoman mautonta, ja jopa kasvoiltaankin tajuttoman ruma..
Eikai nyt kukaan tervejärkinen mies halua itselleen naista, jolla ei ole minkään valtakunnan naisellisia muotoja, kun on mennyt itsensä anorektisen rumaksi laihduttamaan, muutenkin tuollainen epämääräinen huonoryhtinen lipputanko koko ämmä.
Teinejä vain viehättää juuri tuo imelyys Parisin tyylissä, sen pukeutumistahan on monet kerrat haukuttu ammattilaisten toimin hirveimmäksi, aina johtaa noissa "huonoiten pukeutuva julkkis" -äänestyksissä, ottaisivat pikkutytöt silmän käteen! - anety
asfeaeq kirjoitti:
Onko rumempaa ja epäviehättävämpää ämmää olemassakaan kuin Hiltonin Paris? EI. En kertakaikkiaan ole ikinä koskaan tajunnut, että mikä ihme siinä anorektisessa pikkupojan kroppaisessa imelässä wannabe-barbissa nuoria tyttöjä ihailuttaa? Sehän on ruma kuin saapas, tyyli on jotain mitään sanomattoman mautonta, ja jopa kasvoiltaankin tajuttoman ruma..
Eikai nyt kukaan tervejärkinen mies halua itselleen naista, jolla ei ole minkään valtakunnan naisellisia muotoja, kun on mennyt itsensä anorektisen rumaksi laihduttamaan, muutenkin tuollainen epämääräinen huonoryhtinen lipputanko koko ämmä.
Teinejä vain viehättää juuri tuo imelyys Parisin tyylissä, sen pukeutumistahan on monet kerrat haukuttu ammattilaisten toimin hirveimmäksi, aina johtaa noissa "huonoiten pukeutuva julkkis" -äänestyksissä, ottaisivat pikkutytöt silmän käteen!liika laihuus ei ikinä ole kaunista katsottavaa johan sen nyt sanoo terve järkikin jo. mutta ne ihmiset jotka oikeasti ovat liian laihoja eivätkä voi sille mitään ni ei sen perusteella saa ketään haukkua. mutta jos väkisin laihdutetaan niin sitten.. välillä sitä "omaa kuvaa" ei nää niin samalla tavalla kuin muut ihmiset näkevät, aina kun katsoo peiliin niin joku kohta tai paikka on huono (eikä sitä ulkopuolinen huomaa) itselläni pilkottaa aina ne niin sanotut jenkka kahvat, vaikka muuten olen ihan suht hoikka :) voi voi meitä naisia! *wirn*
mutta tämän hetkinen muoti on aivan mahtava, kun karsitaan siitä pois pillifarkut ja ne jättipokat ;) - ois uskonu
anety kirjoitti:
liika laihuus ei ikinä ole kaunista katsottavaa johan sen nyt sanoo terve järkikin jo. mutta ne ihmiset jotka oikeasti ovat liian laihoja eivätkä voi sille mitään ni ei sen perusteella saa ketään haukkua. mutta jos väkisin laihdutetaan niin sitten.. välillä sitä "omaa kuvaa" ei nää niin samalla tavalla kuin muut ihmiset näkevät, aina kun katsoo peiliin niin joku kohta tai paikka on huono (eikä sitä ulkopuolinen huomaa) itselläni pilkottaa aina ne niin sanotut jenkka kahvat, vaikka muuten olen ihan suht hoikka :) voi voi meitä naisia! *wirn*
mutta tämän hetkinen muoti on aivan mahtava, kun karsitaan siitä pois pillifarkut ja ne jättipokat ;)että pillifarkut olis enää ikinä tulleet muotiin! ne on karmeimmat mitä voi olla, mutta niitä nyt vain pidetään kun ne on muotia.
muodin perässä juoksijat laittas näköjään mitä vain päälle,miettimättä miltä näyttävät..
ja pillit ei ole naisille eduksi, jos on pyöreä niin näyttää entistä leveemmältä ja jos on ihan kukkakeppi niin karmeaahan seki on..
eli yhdyn samaan; voi meitä naisia=) ois uskonu kirjoitti:
että pillifarkut olis enää ikinä tulleet muotiin! ne on karmeimmat mitä voi olla, mutta niitä nyt vain pidetään kun ne on muotia.
muodin perässä juoksijat laittas näköjään mitä vain päälle,miettimättä miltä näyttävät..
ja pillit ei ole naisille eduksi, jos on pyöreä niin näyttää entistä leveemmältä ja jos on ihan kukkakeppi niin karmeaahan seki on..
eli yhdyn samaan; voi meitä naisia=)Sitä pillifarkku juttua... Onkos kukaan muuten huomannut, että leveä peräsiä kehoitetaan pukemaan mahdollisimman pillit farkut, ne mukamas ''pienentää persettä'' mutta mun mielestä ne vaan korostaa...=)
Ite en kyllä pillifarkkuja pukis ylleni, mutta pilottilasit (ja mielellään peilipiloottilasit) on aivan järjettömän upea keksintö...=D- asiassa mä
MaryAnnOhara kirjoitti:
Sitä pillifarkku juttua... Onkos kukaan muuten huomannut, että leveä peräsiä kehoitetaan pukemaan mahdollisimman pillit farkut, ne mukamas ''pienentää persettä'' mutta mun mielestä ne vaan korostaa...=)
Ite en kyllä pillifarkkuja pukis ylleni, mutta pilottilasit (ja mielellään peilipiloottilasit) on aivan järjettömän upea keksintö...=Den kyllä osaa enään käyttää muutakun pillifarkkuja tai ainakin melkein pillifarkkuja. Ei luoja mua nolottaa työntää leveälahkeiset farkut jalkaan ´. Kerran laitoin ja olo oli epämukava koko päivän.sitten päätin itse ommella niistä pillifarkut ja nyt ne ovat kuin uudet ja niistä tul lempifarkkuni < : Pillifarkut vaan sopii minulle paremmin kun olen niin pitkäkin. mutta joo. Kai jokainen saa pukeutua kuinka huvittaa ? en minäkään mollaa jos muilla on leveälahkeisia farkkuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa652349En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos331745- 101584
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741555Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151518Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681387- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009