Philips Aqua Wave höyryrullat

Ohje hukassa

Löytyisikö keltään ohjekirjaa tai edes käyttöohjeita tuohon laitteeseen.

Kokemuksen tuomat ohjeetkin otetaan mielihyvin vastaan.

Philipsin www-sivuilta ei löytynyt enää koko laitetta, eikä tietokannasta mitään tietoja mallinumeron perusteellakaan...

11

6844

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on helppoa

avaat vain kannen keskeltä ja sinne vettä, kansi kiinni ja virta päälle.
      Rullat tietenki siellä valmiina, parin minuutin kuluttua otat rullan kerrallaan pinsetillä, ovat tosi kuumia niin että varo vähän.
      Pitäisipä tosiaan kokeilla taas pitkästä aika, kuiva talvitukka nauttii lämpimästä höyrystä.
      Kiva kun muistutit!

• tosi paljon

Kiitos tosi paljon vastauksesta! Pitää heti mennä kokeilemaan josko tämä laite sais hiukseni kihartumaan ja pysymään kiharina vaikkapa kokonaisen päivän... Siihen ei mikään laite ole vielä pystynyt, eikä kampaajakaan. Edes permanentilla :D

• on helppoa
        tosi paljon kirjoitti:

Kiitos tosi paljon vastauksesta! Pitää heti mennä kokeilemaan josko tämä laite sais hiukseni kihartumaan ja pysymään kiharina vaikkapa kokonaisen päivän... Siihen ei mikään laite ole vielä pystynyt, eikä kampaajakaan. Edes permanentilla :D

Sitä en tiedä ovatko rullat noin tehokkaita, ennemminkin hellävaraisia hiuksille. Mutta onnea yritykseen, kerropa miten kävi!

• aqua wave
        tosi paljon kirjoitti:

Moi.Tykkäsitkös höyrypaplareista?Jos et;olisin valmis ostamaan hyvästä hinnasta.

• j.a.e.

Olen käyttänyt höyryrullia jo varmaan 10 vuotta, enkä ole löytänyt hiuksilleni parempaa muotoilu tapaa. Laitat sisälle vettä ja asetat rullan kannen päälle ja odoitat että kiehuvan veden höyry alkaa lämmittää rullaa ja sitten pyörität sen hiuksiin.

Jos joku tietää mistä niitä voi ostaa KERTOKAA PLIIS. Olen käyttanyt samoja jo vuosia..

• Mina vaan

Mä oon ainaki Gigantissa nänhy niitä myynnissä!

• j.a.e.
        Mina vaan kirjoitti:

Mä oon ainaki Gigantissa nänhy niitä myynnissä!

Ooh!! Toivottavasti ois totta!! Kiitos paljon!

• j.a.e. kirjoitti:

Ooh!! Toivottavasti ois totta!! Kiitos paljon!

Täältä löytyisi englanninkieliset ohjeet, vanhassa pakkauksessa ei ollut suomenkielisiä, lieneekö sitten ulkomailta aikanaan ostettu. Minusta edellä annettu ohje ei ollut ihan oikea. - jos olisitte kirjoittaneet kirjautuneena, niin viesti saattaisi tavoittaa näin vuosienkin jälkeen...

• Sinisara kirjoitti:

Täältä löytyisi englanninkieliset ohjeet, vanhassa pakkauksessa ei ollut suomenkielisiä, lieneekö sitten ulkomailta aikanaan ostettu. Minusta edellä annettu ohje ei ollut ihan oikea. - jos olisitte kirjoittaneet kirjautuneena, niin viesti saattaisi tavoittaa näin vuosienkin jälkeen...

Voipi soitella 0408340626, jos kysyttävää.

• Anonyymi

Ohut hento hiuslaatuni rakastaa vain näitä höyryrullia. Ostaisin heti uuden setin, jos löytäisin. Ostin Remingtonin lämpörullat ,jotka eivät parin käyttö kerran jälkeen ole olleet käytössä !

• Anonyymi

Hei,
        minulla olisi miltei käyttämättömät Aqua Wave höyryrullat. Vieläkö olisit kiinnostunut laitteesta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7422
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4088
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3635
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3140
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2826
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      52
      2366
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2327
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43