Peurungan Villipeurasta

Nimetön

Kävimme isolla ryhmällä syömässä Peurungan Villipeurassa, ja palvelu sekä ruoka oli huonoa: Ensinnäkin, pääsimme syömään 20 minuuttia myöhässä, kun ravintola oli kämminyt tilavarauksemme. Palvelu oli hidasta, tarjoilijat nuivia ja epäkohteliaita. Söimme 3:n ruokalajin illallisen: alkusalaatti sisälsi jääsalaattia, kurkkua ja pari tomaattia, kera kuivan patonkisiivun. Pääruokaa odoteltiin 45 minuuttia, ja se tuotiin pöytään jäähtyneenä - kastikkeen pinnalla oli jo sellainen "kelmu". Ruokajuomaa ei tuotu pöytiin, eli jouduimme syömään ruuan ilman juomia, tai siis juomat tuotiin myöhässä. Ja jälkiruokana oli hyla-ihmisille kaupan halpis gluteenitonta pahaa kääretorttua........ Ryhmämme (40 henkeä) oli todella pettynyt, eikä kukaan enää mene ko. ravintolaan syömään! :(

7

1052

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peurunka?

Missäpäin maailmaa (Suomea)?

• netistä

www.peurunka.fi

• mutta...

miten olette voineet kuvitella jostakin PEURUNGAN KYLPYLÄN RUOKALASTA (anteeksi huutamiseni...) saavanne kelvollista ruokaa? Jossakin Keski-Suomessa? Siellä voitte peseytyä (kylpylä), mutta syödä pitää jossakin muualla.
      Eli ihan oma vika, sori vain.

• peurunkaan

Ei se, että Peurunka on Keski-Suomessa ja kylpylä, tee siitä ruokapaikkana yhtään sen huonompaa kuin jostain eteläsuomen kuppilasta. Peurungan ravintoloissa on tehty lähiaikoina remontti ja tilat ovat tosi viihtyisät ja korkeatasoiset. Minulla on ruuasta ja palvelusta aivan päinvastaisia kokemuksia kuin ketjun aloittajalla. Voin suositella! Olen käynyt Peurungassa usein syömässä ja aina olen ollut tyytyväinen. Mutta meitähän on niin monta miestä kuin mieltäkin. Kaikillehan ei kelpaa mikään!

• peurungassa kävijä

Mielestäni peurungasta saa hyvää ruokaa.Nyt varsinkin koko peurunka on todella hieno ja viihtyisä remontin jälkeen.Kannatta mennä!

• Anonyymi

Loma 65v 30,9,/3,10 hyvä, mutta kahvi huonoa,

• Anonyymi

Kai nyt tuon aloittajan menun tason pystyy lukemaan jo ruokalistasta? Ruokajuomia ei tuotu pöytään, no ei vitussa niitä tuoda jos se on buffettilinjaston maito, piimä, kotikalja tai vesi tasolla. Vai mitä kuvittelet? Tarjoilija kantaa hienosti kotikaljakannun, yksi saa maistaa ja nuuhkia, että se on kunnossa ja sitten kaikki nyökkivät, että joo me otetaan tämä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7625
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3705
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2551
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51