Onko ketään muuta joka pukeutuu näin? Mielestäni japanilainenkatumuoti on parasta ;D
Japanilainen Katumuoti
16
1803
Vastaukset
on.
- sivustolle
missä pääsen ihastelemaan ko. katumuotia?
Googlesta löytyy vaikka mitä web hausta ja kuvahausta kun kirjoitat Japanese Street fashion. Tai vaikkapa Harajuku fashion. Tai muuta vastaavaa. ^^
- ajuku
Ikuko kirjoitti:
Googlesta löytyy vaikka mitä web hausta ja kuvahausta kun kirjoitat Japanese Street fashion. Tai vaikkapa Harajuku fashion. Tai muuta vastaavaa. ^^
mut eikös se oo aika samallaista ku täälläki? ku ainaki ku katoin yhelt sivulta.
Ellette sitte tarkota semmosta jännää tyyliä... ajuku kirjoitti:
mut eikös se oo aika samallaista ku täälläki? ku ainaki ku katoin yhelt sivulta.
Ellette sitte tarkota semmosta jännää tyyliä...jännää tyyliä tässä tarkotetaan. punkkareita, lolitoja, decoraa ja muuta vastaavaa omaperäistä japanilaista muotia. ei kukaan tokiossa asti kuikuile tavallisen farkku/toppi muodin perässä. ;)
- metrondaaleri
Ikuko kirjoitti:
jännää tyyliä tässä tarkotetaan. punkkareita, lolitoja, decoraa ja muuta vastaavaa omaperäistä japanilaista muotia. ei kukaan tokiossa asti kuikuile tavallisen farkku/toppi muodin perässä. ;)
omaperäistä? hah-hah. ihan suomalaista massaernupashaa tuo kuvahaku tuotti.
- pikopiko
kyllä vain kuikuilee. decora -tyylikin on lähte-
nyt liikkeelle juuri siitä, kun nuoret ovat
kyllästyneet jostain ranskasta päin tuleviin muo-
tivaatteisiin ja haluavat erottua massasta.
yapyap, itse olen epäonnistunut yamanba. onko
täällä muita manbalapsia? : > - ihanaa kun olette näin myöh...
Niin, siis joskus vuosia sitten oli Tokiolaisilla nuorilla tapana kerääntyä tietyille kaupungin alueille, ja nuorilla oli tapana pukeutua huomiotaherättävästi, todella mielikuvituksellisesti. Mutta juttu oli ja meni ja nuoret itsekin kyllästyivät siihen, varsinkin kun koko ilmiöstä tuli liian iso. Fruits-niminen lehti kuvasi näitä teinejä, ja nyt nämä vuosia sitten otetut kuvat ovat levinneet suomalaisteinien ihasteltaviksi. Ja joskus säälittää kun näkee kadulla kävelevän jonkun suomalaisen maitonaaman pukeutuneena muka-lolitaksi, säälittäviä räpelmiä...uskokaa nyt että suomalaisella naamalla ette ikinä tule näyttämään uskottavilta. Se näyttää vaan tyhmältä. Ja sitten te poseetaatte Hle-looksin sivuilla jalat silleen söpösti sisäänpäin kääntyneinä ja peacemerkkiä näyttäen, apinoiden niitä poseerauksia mitä olette kuvissa nähneet. SÄÄLITTÄVÄÄ. Huhhuh.
- Knifetin
Kaikki saavat pukeutua kuinka haluavat.Itselläsikään ei varmaan tuo tyylitaju oikein ole hallussa.Taitaapi olla tuokin vain kateutta -.-'
Yhtä säälittävää on pukeutua tavallisesti tai ollaa teinixmassaa ja ostaa seppälästä pinkit rintsikat vaikka tissitkää ei oo kasvanu.
Ja mitäs väliä sillä on onko juttu vanha? Syöthän sinä ruokaakin vaikka se on jo vanha juttu.
Mutta minkäs sille voi että suomi on täynnä näitä pissiksiä...todella SÄÄLITTÄVÄÄ.Huhhuh. - sana pissis?
Knifetin kirjoitti:
Kaikki saavat pukeutua kuinka haluavat.Itselläsikään ei varmaan tuo tyylitaju oikein ole hallussa.Taitaapi olla tuokin vain kateutta -.-'
Yhtä säälittävää on pukeutua tavallisesti tai ollaa teinixmassaa ja ostaa seppälästä pinkit rintsikat vaikka tissitkää ei oo kasvanu.
Ja mitäs väliä sillä on onko juttu vanha? Syöthän sinä ruokaakin vaikka se on jo vanha juttu.
Mutta minkäs sille voi että suomi on täynnä näitä pissiksiä...todella SÄÄLITTÄVÄÄ.Huhhuh.ja voit samalla kertoa että mitä eroa on teinillä ja pissiksellä? olen niin kyllästynyt kuuntelemaan tuota teinijankutusta. jos ostaa seppälästä vaatteita niin onko sillon pissis vai teini vai mikäköhän hirvitys silloin mahtaa olla? kuules mitä pahaa on jos ostaa joitain vaatteita seppälästä? Juu sä voit kyllä aivan vapaasti olla ostamatta jos sellanen on susta naurettavaa. Luoja oon kyllästyny tähän ihme lajitteluun toinen on pissis toinen on teini toinen on ernu toinen on joku helvetin japaniwatashimikälie.. Miksi pitää aina leimata ? eikö saa olla sellainen kuin haluaa?
- ...
sana pissis? kirjoitti:
ja voit samalla kertoa että mitä eroa on teinillä ja pissiksellä? olen niin kyllästynyt kuuntelemaan tuota teinijankutusta. jos ostaa seppälästä vaatteita niin onko sillon pissis vai teini vai mikäköhän hirvitys silloin mahtaa olla? kuules mitä pahaa on jos ostaa joitain vaatteita seppälästä? Juu sä voit kyllä aivan vapaasti olla ostamatta jos sellanen on susta naurettavaa. Luoja oon kyllästyny tähän ihme lajitteluun toinen on pissis toinen on teini toinen on ernu toinen on joku helvetin japaniwatashimikälie.. Miksi pitää aina leimata ? eikö saa olla sellainen kuin haluaa?
Kuten mm. Demi.fi nettisivuilta saa huomata muunmuassa teinit ja pissikset eivät ole yhtään kiinnostuineita mm. lolitasta. He vain nauravat sille.. Ja tuo jalka asento homma on vain sen takia että näyttäisi "söpöltä". Itse en ainakaan koskaan poseeraa noin. Ja peace merkki.. Uskon että monet näyttävät sitä myös sen takia että lolitat ainakin pitävät rauhaisasta maailmasta.. Mutta se onkin vain minun näkökulmani. Olen samaa mieltä tuosta leimaamisesta.. Eiköhän siitäkin pian tule "vanha juttu" ? Toivotaan!
- rumatlolitatpois
itekin oon kyllästynyt moiseen.
Jos haluaa edustaa jotain tiettyä tyyliä, se pitää tehdä kunnolla hiuksista varpaankynsiin.
Ruminta on sellaiset epämääräiset lolitat, jotka kävelevät jossain juurikasvu korvissa asti mustanpaskanruskean värisenä. Valkomusta-raita sukkikset ja halpa musta tyllimekko ja joku kravatti Backstreetiltä. Kulmat vedetty tussilla, puoliksi levinneet jo naamalle, kajaleista puhumattakaan.
Olen nähnyt myös hienojakin lolitatyyliä (tai mitä tahansa japanilaista muotia) edustavia ihmisiä, jotka ovat panostaneet ulkonäköönsä kunnolla. Silloin tulee hyvä mieli. Kaikki muu näyttää vaan kamalalilta yrityksiltä olla jotain niin aidosti, vaikka näyttää ihan muulta.
Joo, saa näyttää miltä tahtoo (jäkäjäkäjäkä), mutta jos idolina on esim. japanilainen lolita-tyyli, ja meinaa sitä harrastaa, niin harrastakaa jumalauta kunnolla älkääkä jättäkö asioita puolitiehen!
- Japani<333
Minä pukeudun Dekora tyylisesti
- Midori_Decora <3
Mistä saa niitä "koruja" "timantteja" silmien alle??? olen itse aloittanut decora tyylin ja haluaisin että joku auttaisi minua >__< KAWAIII ^^~
- michiko.
Midori_Decora <3 kirjoitti:
Mistä saa niitä "koruja" "timantteja" silmien alle??? olen itse aloittanut decora tyylin ja haluaisin että joku auttaisi minua >__< KAWAIII ^^~
Kannattaa katsoa mm. vapaavalintoen pinni / panta / ponnari osastolta 8D ainakin kaikissa vapiksissa missä olen käynyt, on jossain pinnien lähellä ollut niitä. Ovat kyllä aika kalliita: pieni paketti 3-4 euroa, ja se on hieman liikaa minun kukkarolleni jokapäiväiseksi, joten niitä käytän hieman harvemmin. MUTTA erilaisia kajaalilla / meikkitussilla piirrettyjä palloja piirtelen silmien alle / ymärille ja välillä joitakin sydämiä, tähtiä, pilviä a sateenkaaria eksyy poskiin 8DD
- japanesestreetfashio
michiko. kirjoitti:
Kannattaa katsoa mm. vapaavalintoen pinni / panta / ponnari osastolta 8D ainakin kaikissa vapiksissa missä olen käynyt, on jossain pinnien lähellä ollut niitä. Ovat kyllä aika kalliita: pieni paketti 3-4 euroa, ja se on hieman liikaa minun kukkarolleni jokapäiväiseksi, joten niitä käytän hieman harvemmin. MUTTA erilaisia kajaalilla / meikkitussilla piirrettyjä palloja piirtelen silmien alle / ymärille ja välillä joitakin sydämiä, tähtiä, pilviä a sateenkaaria eksyy poskiin 8DD
tarkoittaa :)
Siskoni pitää japanilaisesta katumuodista ja käy usein ostamassa vaatteita esimerkiksi
http://www.cybershop.fi/
tuolta. Pukee hyvin :)
Itse kävin viime kuussa Japanissa toista kertaa. Olin hieman yllättynyt, sillä ainoat paikat, jossa muotia näkyi oli ehkä Harajuku st. Muualla kaikki oli tunnettua gyaru-stylea. Shibuya109 (ja 109-2) oli täynnä gyarua, sitä pursusi joka tuutista, ja tuntui että muoti ja pukeutuminen on japanilaiselle nuorelle suurin arvo elämässä. Ajatus hieman jopa pelotti minua !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa632319En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321734- 101574
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751549Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151508Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681367- 1061121
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91074- 20999