Kettuja miesajolla

Aloittelija vain

Tervehdys! Mitenkähän sit kettua pyydetään miesajolla? Kaikki neuvo on tervetullutta. Jos kettu löytyy niin mitkä paikat on hyviä passipaikkoja?

7

1335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moottorikelkka

ja muuta vesannolle.

• tajuton kait

Ei mennyt minun jakeluuni. Johtunee kait pienestä humalatilanteestani joka yleisimmiten silti parantaa ajattelukykyäni.

Moottorikelkkoja on jo 2 kapplaetta, osta sinä minulta toinen jammu 190hp.

Jos moottorikelkolla pitää hommata linnaeissu nin mieluummin tekisin sen ajamall sinun päällesi.

• varmaankin
        tajuton kait kirjoitti:

Ei mennyt minun jakeluuni. Johtunee kait pienestä humalatilanteestani joka yleisimmiten silti parantaa ajattelukykyäni.

Moottorikelkkoja on jo 2 kapplaetta, osta sinä minulta toinen jammu 190hp.

Jos moottorikelkolla pitää hommata linnaeissu nin mieluummin tekisin sen ajamall sinun päällesi.

edellinen tarkotti http://www.iltalehti.fi/uutiset/200702095722334_uu.shtm l

• ketun metsästäjä

on saada kettu piiriin(mahdollisimman pieneen) ja jos olosuhteet sallivat lippusiima ympärille. Kuitenkin yksi kaveri jäljille ja muut passiin sopivalle passipaikoille. Haulikot kannattaa jättää kaappiin ainoastaan kivääri matkaan... ovat paksunahkaisia ja eivät tottele edes 6.2mm hauleja 89 tumpattuna 40 metriin...Lycka till...

• haulikooksi

esim 3.5 tai 3.75 niin rupeaa tippumaan.
        Iso hauli muodostaa vain karvatupen, joka jää nahan alle eikä tapa. Pieni taasen menee läpi ja kanttu vei.

• sudentappaja

taitaa olla ampujassa vika jos ei kettu 6,2mm haulilla heitä henkeä? Itse käytän 4,5mm-6,1mm haulia kettu metsällä ja saalista tulee.

• edeltävät ovat
        sudentappaja kirjoitti:

taitaa olla ampujassa vika jos ei kettu 6,2mm haulilla heitä henkeä? Itse käytän 4,5mm-6,1mm haulia kettu metsällä ja saalista tulee.

hyvinkin oikeassa haulikoon suhteen, varsinkin nuoret " hemmot" suosivat aivan liian isoa haulikokoa. Ketulle kuten myös hanhelle riittää aivan hyvin haulikoko 3.25- 4 mm. Tällöin haulien lukumäärä on riittävän kattava sekä läpäisykyky ihan riittävä. Enpä keksi mitään haulikolla ammuttavaa jolle tarvitsisi yli kuuden millin haulia....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7735
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4283
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3765
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2906
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2636
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2518
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58