james, donna ja maddy lauloi yhdessä. Mikähän sen nimi olisi?
oli jotenkin nätti kipale
4
758
Vastaukset
- Just You and I
Lyrics David Lynch
Music Angelo Badalamenti.
http://www.geocities.com/Hollywood/Guild/2057/lynch/just.html- nätti
mut kuulosti sen jätkän laulu ihan KAUHEELTA!! Kui sil simmonen ääni oli?! Epäluonnollista mun korvaani ainakin.
- Idols.
nätti kirjoitti:
mut kuulosti sen jätkän laulu ihan KAUHEELTA!! Kui sil simmonen ääni oli?! Epäluonnollista mun korvaani ainakin.
Prätkä-Jamesin kannattaisi suosiolla jättää laulamiset Lelandille ja keskittyä kitaransoittoon.
- Hei, Leland...
Idols. kirjoitti:
Prätkä-Jamesin kannattaisi suosiolla jättää laulamiset Lelandille ja keskittyä kitaransoittoon.
Viime kerralla mä kehuin sua ja sanoin, että sä vedit tosi hyvin sen Get Happyn. Sä näytit tosi seksikkäältä ja otit koko stagen haltuun. Seuraavalla kerralla mä haluaisin kuulla sun vetävän jonkun herkän balladin.
Leland, sä oot finaalissa. James, sä oot vaarassa pudota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117275Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635328- 954914
- 524065
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223893
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283608- 413253
- 522829
- 412407