Ryanairin sivuilla lukee lennon maksavan n.20€ Siinä on verot mukana, mutta tuleeko siihen mukaan muita maksuja kuten lentokenttämaksu.
LENNOT!!!
3
955
Vastaukset
- mitä valitsee
Jos maksat luottokortilla tulee 2-3 euroa muistaakseni, jos Visa Electronilla - ei tule.
Jos käsimatkatavaran lisäksi otat muita laukkuja - maksat per kappale. Jos 10kg käsimatkatavaraa riittää - ei mitään.
Jos otat vakuutukset - maksat niistä, mutta eiköhän omat vakuutukset käy.
Priority boarding - unohda se.
Muista vain kaikki turhaat "rastit pois".
Eli siis kahdella kympillä todellakin voit lentää. - kiribati
tulee näkyviin kun teet varauksen (varaus ei astu voimaan ennen kuin olet antanut Visa-numerosi, joten voit huoletta syöttää muut tiedot ohjelmaan ja katsoa millaiseksi loppusumma muodostuu). Lennot voivat olla Rynskillä jopa ilmaisia (0,01 e), mutta veroista ym kertyy aina muutama kymppi. Halvimmillaan olen saanut m/p-lennon Liverpooliin 36 eurolla (sis. priority boardingin), mitään matkavakuutuksia en ole ottanut ja mukana pelkät käsimatkatavarat.Lentojen hinnat vaihtelevat lähes päivittäin; saatat saada tänään viidellä kympillä mp-lennon, joka parin viikon päästä maksaa satasen, tai päinvastoin. Kannattaa kytätä tarjouksia!
Käsimatkatavarat kannattaa sitten punnita huolella ja varmistaa, etteivät mitat ylity. Jos teet check-inin netissä niin lue todella huolellisesti ehdot. Jos menet Englantiin niin varaudu äärimmäisen tiukkoihin turvatarkastuksiin; siellä päässä otettiin pois jopa huulirasva, vaikka sitä ei kansainvälisten säännösten mukaisesti lasketa "nesteiksi".
Rynskin koneet ovat epämukavimpia, missä olen koskaan ollut, mutta perille pääsy on yleensä vaivan arvoista :-) - xio1980
Itse varasin juuri ryanairilta lennon Lontooseen, "mega-alennuksia" on nyt paljon. kokonaissummaksi muodostui 24e (sis. 15kg laukku 10kg käsimatkatavarat, verot, luottokorttilisä ym.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402939
- 172726
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402058