Moi!
Otsikko kyllä kertoo jo kaiken eli VOIKO LUMILAUTAA MAALATA?
tiedän että kypärää ei kannata maalata menettää suojaavaisuuttaan. onko laudassa joku sama juttu!!! TOIVON KOVASTI vastausta ja pian!!!
VASTATKAA!!!! VOIKO LUMILAUTAA MAALATA?
5
5608
Vastaukset
- lautailiatyttö
ei mitään hajuu............ Ei sitä kai voi.. osta sellanen lauta josta jo tykkäät niin ei tartte tollasii kysellä..
- mennä vaan
senkun maalaat, kunhan et sieltä pohjan puolelta ;)
(eri juttu on että kuinka hyvin se väri siinä kestää...)- TIETÄMÄTTÖMYYTTÄNI
kiitos vastanneille! Asia tuli selväksi myös yhtä toista kautta ja lumilaudan voi siis tosiaan maalata. Kunhan on oikeat maalit sun muut!
- yeaahhBaBY
TIETÄMÄTTÖMYYTTÄNI kirjoitti:
kiitos vastanneille! Asia tuli selväksi myös yhtä toista kautta ja lumilaudan voi siis tosiaan maalata. Kunhan on oikeat maalit sun muut!
mimmoset maalit olis kyseessä : )
-on kaas ollu mielen päällä maalata tosta oma lauta... vois tehä oman, erillaisen ku muilla ja sellasien johon (ehkä ) olisi itse tyytyväinen.
mimmoiset maalit, ja mistä paikasta ja mihin hintaan...? =)
sekä; tarviiko mitää lakkaa päälle - MS
yeaahhBaBY kirjoitti:
mimmoset maalit olis kyseessä : )
-on kaas ollu mielen päällä maalata tosta oma lauta... vois tehä oman, erillaisen ku muilla ja sellasien johon (ehkä ) olisi itse tyytyväinen.
mimmoiset maalit, ja mistä paikasta ja mihin hintaan...? =)
sekä; tarviiko mitää lakkaa päälleAivan ensimmäiseksi kannattaa hioa hienolla hiekkapaperilla hieman karheammaksi sitä pintaa. Itse olen maalannut kaksi lautaa ihan vesiliukoisilla maaleilla. Jotkut käyttävät sprayta, itse tykkään siveltimen jäljestä. Se millä maalin saa pysymään on lakka. Itse olen käyttänyt venelakkaa, joka on toiminut erittäin hyvin pinnan suojana. Tätä siis kannattaa laittaa joku 3 - 4 kerrosta.
Hieno homma että laudan maalaaminen kiiinnostaa. Burtonilla ainakin on nykyisin niin törkeät grafiikat, etten ihmettele yhtään :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477715
- 334273
- 573745
- 503210
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons682632- 642508
- 572444
- 402349
- 162296