Viime viikolla tuli jälleen esiin mielenkiintoinen totuus mannertenvälisestä nahjuksesta Matti Vanhasesta.
Suomen ulkoasiainhallinto yritti järjestää Vanhasen ja USA:n presidentti Bushin tapaamista ennen Suomen EU-puheenjohtajuuden alkua.
USA:n presidentti ei suostunut ottamaan vastaan Matti Vanhasta!
Sen sijaan Saksan liittokansleri Angela Merkelin George Bush tapasi välittömästi, kun EU-puheenjohtajuus siirtyi Saksalle.
Tämä tosiseikka on erittäin nolo Vanhasen kannalta.
Vanhanen ei ole pääministerinä pärjännyt ulkopolitiikassakaan. Mitäpä muuta voisi odottaa heikolla kielitaidolla varustetulta Vanhaselta.
Vanhasta ei huolittu USA:aan!
5
363
Vastaukset
- taisi muistaa
liian hyvin nimen: Anneli Jäätteenmäki.
- Gutta-Perkka
...jos nyt ei nimeltä niin muuten.
Eikös Bush jotakin huikannut Annelille silloin,
kun Anneli oli vielä Suomen PM.
-Hei hunaja-kimuli! Eiks sul tuu pikkasen vilu, kun sul ei oo päällystakkiiii!! Smack smack!!!
-Eiii, ei, ei kyllä tämä shaali riittää.
Ja sitten Anneli varmaan enemmän kuin otettuna katsoi lähellä oleviaan ja sanoi: " Näittekste, se- se- huikkas mulle."
- on herännyt
makkurista paskan laukomiseen.
- mä oon koko
yön istunu tässä koneen ääressä ja venannu viikon kepu-vitsiä!
- naurettavaa
oli kun pikku katainen oli nähnyt bushin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7272316Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?502269- 1302255
- 1352160
- 551782
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2411643- 311371
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201309Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161205Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381147