Onkos kukaan käynyt Maltalla kielikurssilla? Olisi kiva kuulla kokemuksia ja jos jollain olisi suositella jotain hyvää koulua, mihin voisi mennä ilman mitään järjestöä.
Itselläni olisi tarkoitus lähteä ensi kesänä 2 viikoksi kielikurssille. Ja mielellään sellaiselle missä ei olisi muita suomalaisia.
englannin kielikurssit
4
1113
Vastaukset
- kesä 2006
olin viime toukokuun elanguestin kautta kielikurssilla maltalla. tykkäsin. opettajat englanninkielisiä ja törmäsin koululla sattumalla kuukauden aikana vain yhteen suomalaiseen. majoittauduin isäntäperheessä, mitä myös suosittelen. tämän elanguest järjestää, toki muitakin majoitusvaihtiksia on. perheessä sai aamiaisen ja joka ilta hyvän ruuan. perheen äiti oli avuksi monessa asiassa. malta aivan upee paikka, hirvee ikävä sinne! ehkä vielä joskus pääsen.
- HeiDDD
Uuuui.
Kannattaa todellakin lähteä!
Olin viime kesänä EF:n kautta ja oli ihaninta ikinä! :DDD St.Julians on ihana paikka. Paljon kauppoja ja hiekkarantakin(mikä ei kamalan yleistä Maltalla ole...) Iltaelämä oli vilkasta ja silleen. (:
EF oli tosi hyvä, ja loppukesästä meitä suomalaisiakaan ei ollu kamalasti.
Ainut haitta puoli oli se että piti tulla kotiin. :DDD - elanguest-kielikoulusta
Voisitko kertoa enemmän tästä? en ole aiemmin kuullut mitään kyseisestä kielikoulusta :O
- elanguestista
elanguest-kielikoulusta kirjoitti:
Voisitko kertoa enemmän tästä? en ole aiemmin kuullut mitään kyseisestä kielikoulusta :O
Tässä nyt jotain... Eli kielikoulun nettisivut ovat osoitteessa elanguest.com. Sivut löytyvät myös suomeksi. Tilasin muistaakseni matkan netin kautta ja varmistin tilauksen sähköpostilla. Vastasivat hyvin ainakin minun sähköpostitiedusteluihini. Majoitusvaihtoehtoina on siis hotelli, asuntola tai perhe. Itse olin perheessä, mitä en kadu. Myös perheestä sain tietoa etukäteen, kun pyysin koululta. Koulun opettajat ovat äidinkieleltään englanninkielisiä ja ensimmäisenä päivänä on kielitesti, jonka mukaan porukka jaetaan eritasoisiin ryhmiin. Opetus oli mielestäni ihan hyvätasoista (kielioppia, keskusteluita, hauskoja leikkejä ym.) ja ryhmät suht pieniä. Koululla oli mahdollisuus käyttää internetiä. Joka viikolle oli järjestetty ohjelmaa ja vinkkejä mitä Maltalla voisi tehdä ja harrastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465727Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5852160Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771013
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61926- 60897
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768