Itse nostan In Rockin ilmanmuuta parhaaksi Purple-levyksi. Tutustuin ihan vähän aikaa sitten tähän ehkä tunnetuimpaan albumiin "Machine Headiin" ja ei oikein kolahtanut. Toki jo paljon aiemmin oon kuullu nämä Highway Starit ja Smoke on the Waterit mutta muuten tuo albumi ei kokonaisuutena ollut läheskään In Rockin tasoa. Paljon pliisumpi. Fireballkin on mun mielestä parempi levy.
Tuo oli muuten kirjostosta lainattu SACD eli Super Audio CD Machine Headista. Se soundi on niin putipuhdas että voisi toisin sanoen kuvata paskaksi soundiksi. Vinyylillä mulla on Purplen kokoelma millä esim toi Highway Star kyllä tykittää tosi rankasti mutta tolla SACD:llä kaikki kuulostaa tosi lasiselta ja kepeeltä. Ihanku jotenki kaikki soundit olis ihan pielessä.
In Rock
parhaat albumit
2
769
Vastaukset
- Itärannikko
...se olkoon sinun m-piteesi!LOIstva levyhän se on ,ehkä paras-mutta toivon että tutustut muihinkin purppuran-projekteihin.....soundeistahan biisin "hyvyys" ei ole kiinni vaan miten se "toimii"........tämä pointtina siihen että Purple on puhtaasti live-joukkue!
PS-ne on tosiaan RogerGloveroitu uudemmat miksaukset-aina alkuperäisiä....
pointy-LIVENÄ!!! - Retku
Machine head on se ehdoton ykkönen, In rock toiseks paras lätty.Parhaimmat levyt mitä maa päällään kantaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1127356Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705861- 955034
- 524305
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494136- 2233996
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283758- 423615
- 552962
- 422467