Oletteko kokeilleet eri tuotemerkkien hiljalleen ruskettavia vartalo- tai kasvovoiteita? Ihan mielenkiinnosta kyselen koska mietin minkä merkkisen hankkisin :)
Mikä on ollut paras ja millainen lopputulos? Haisiko voide pahalta tai itseruskettavalta?
päivettävät voiteet
8
870
Vastaukset
- kokeillu
Oon kokeillu sekä dove summer glowta että garnierin vastaavaa..dove oli muuten ok mutta poikakaverin mielestä haisi heinäladolle ja kasvoihin laitettuna mulle tuli finnejä.oli myös aikas paksua..
garnier oli kivan ohutta levittää mutta rusketusta tuli paljo hitaammin kuin dovella.haisi aivan hyvälle =)
mutta mieluummin tota garnieria ainaki ite käytän..- dovea...
...kannatakkaan kasvoille pistää:) sehän on BODYlotion....Erikseen on ihan kasvoille pistettäviäkin.
- hyvä
Samaa mieltä dovesta, paksua ja pahanhajuista. Loreal on parempaa, käytän nykyisin sitä.
- Krissy
Itse käytän Dovea, myös kasvoihin ja mulla ainakin finnit ym. iho-ongelmat lähtee pois.
- Nieva
Mulla on Nivean vastaavaa tököttiä ja se haisee mun mielestä ainakin pahalle. Ei suoranaisesti itseruskettavalle vaan sen sanotaan paketissakin tuoksuvan viinirypäleille (!!!) Löyhkä on mielestäni järkky. Miten muuten teette itseruskettavien kanssa, kauanko annatte tavallisen itseruskettavan vaikuttaa? Ite oon tehny niin, että laitan illalla itseruskettavaa ja käyn muutaman tunnin päästä suihkussa. En vain voi sietää sitä itseruskettavan löyhkää!
- Davinia
Nieva kirjoitti:
Mulla on Nivean vastaavaa tököttiä ja se haisee mun mielestä ainakin pahalle. Ei suoranaisesti itseruskettavalle vaan sen sanotaan paketissakin tuoksuvan viinirypäleille (!!!) Löyhkä on mielestäni järkky. Miten muuten teette itseruskettavien kanssa, kauanko annatte tavallisen itseruskettavan vaikuttaa? Ite oon tehny niin, että laitan illalla itseruskettavaa ja käyn muutaman tunnin päästä suihkussa. En vain voi sietää sitä itseruskettavan löyhkää!
on kyllä mun kokeilemissani iha hirvee! Pakko on käydä suihkussa sen jälkee ja jos ei hinkkaa kunnolla ni se haisee viel läpi... Oon käyttäny nivean suihketta ja doven ruskettavaa kosteusvoidetta. Kun joku kehittäis sellasen mistä sen hajun sais poies!
- testimielessa
Itse tilasin tuollaisen
https://www.sannari.fi/tuote/itseruskettava-asteittain-paivettyva-kosteusvoide/ - ggraxasxa
Mytanin rusketuspillereillä saa hankittua tasaisen rusketuksen
http://hyvinvointishop.com/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224704- 203825
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082494- 272241
- 342064
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371888
- 151758
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121411