Exäni kateus

Ei oikeutta uuteen elämään?

Mä en tiedä, kuuluuko tää tänne foorumiin, mut sefu poistakoot (jos tääl sellast on) jos näkee tarpeelliseksi.
Asiaan.
Jätin nykyisen exäni jokunen viikko sitten, koska oli koko ajan kintuissa kiinni ruinaamassa seksiä ja valitti siitä, miksi mä elin omaa elämääni, vaikka olin suhteessa (en tuntenu koko jätkää kunnolla).
Kun totesin aikanaan haluavani lisää tilaa, se rupesi syyttää mua siitä, että mä en nähnyt sitä jätkää koko mun elämänä ja niin edelleen. Lopulta sit jätin sen.
Koska jokin aika sitten löysin uuden kundikaverin, kenen kanssa on OIKEESTI tosi hyvä olla, ainakin tähän asti (päivä kerrallaan eikä mitään kiirettä), tää exä sai sen selville ja rupes syyttämään mua siitä, että mä jätin sen aikanaan tän nykysen kundin takia (aikaa jättämisen ja uuden suhteen alussa kyllä on), ja että mä olen tän jätkän kanssa vain rahan takia ja ties mitä paskaa (kertaakaan en ole pyytänyt tältä uudelta mitään, enkä edes halua pyytää).
Mutta.. miten tollaset vittuilevat ja kateelliset exät saisi kuriin? Mä haluan hiljentää sen, koska se ei muuten lopeta. Se roikkuu mun kintuissa lopun elämäänsä, jos mä en saa sitä hiljennettyä. Mä en TOSIAAN kaipaa menneisyydestä ketään ikävää ihmistä pilaamaan uutta elämää - varsinkin kun tää jätkä on yks narsisti, joka yritti kääntää kaikki asiat mun syyksi (kuultuaan, että mä olen ollu koulukiusattu ja syytän itseäni joka asiasta, jonka teen, vaikka siin ei olis ollut mitään pahaa).
Okei, jos joku tästä tekstistä saisi jotakin selvää, niin tosi hyvä - voisitteko antaa neuvoja, mitä mä teen tälle tilanteelle?
Kiitos.

1

830

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin........

yksinkertasesti että hiljenet kokonaan, ei mitään vastausta mihinkään, ei tekstareihin, ei maileihin, puiheluihin, MIHINKÄÄN. Kadulla kun tulee vastaan nii et tunne mokomaa edes. Aikas pidät tota ni kyllä tervejärkinen lopettaa.

Mutta, jos ei lopeta sittenkään niin sitte vain poliisille, jo uhkaus lähestymiskiellosta voi rauhottaa kummasti.

Ei se lopunikää sua vainoo, tommosille laki löytyy. Ja jos ei niin on otettava omat lait käyttöön...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7342
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3585
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3120
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2289
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      51
      2275
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37