Olen aikeissa ostaa tuollaisen rellun. Mitä mieltä käyttäjät ovat? Onko ollut murheita vai toimiiko nämä niinkuin auton kuuluukin? Entä kuinka paljon kuluttaa bensaa? Etenkin pelottaa ylimääräiset korjaus ja huoltokulut.Kiitos vastauksista jo etukäteen!
Clio II 1.4 vm.2000
2
2948
Vastaukset
- Lassi Uuu
Olen itse omaani sekä muutamaa muuta yksilöä seuranneena saanut sellaisen käsityksen että Clioissa on paljon yksilöeroja, toiset pelittää ilman vikoja ja toisissa niitä on jatkuvasti enemmän tai vähemmän. Että se on vähän tuurista kiinni millainen sattuu kohdalle. Tietysti voi kysellä edellisiltä omistajilta että mitä osia on jouduttu vaihtamaan ja päätellä siitä. Muuten Clio on kyllä hyvä auto kokoisekseen. Niin ja varmista ettei jakohihnan vaihto ole edessä, tai jos on niin huomioi hinnassa, maksaa biliassa 800e ja muualla hiukan vähemmän.
- jorrma
hiukan vähemmän muualla hihnan vaihto, 300e mul...vesipumppu kiristin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224594- 203745
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4072449- 272181
- 342034
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 361809
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191507- 121371