Lahden Miitinki

littan

Siirrän ilmoituksen tänne! siis Lahdessa 21.4 2007 lauantaina suunitteilla tapaaminen :o) nimimerkki Mertsiliini on tarjoutunut ystävällisesti että hänenluokseen mahtuu pitempimatkalaiset yökylään, olisi kiva katsoa kuinka juttu luistaa ihan naamatusten! Ja luulen että luistaa! minä itse tulen lappeenrannasta ja kyytiini on tällähetkellä tulossa 3 eli yksi autoton tai muuten miittiin mukaan haluava mahtuisi vielä kyytiin ! laittakaa minulle yhteystietonne tuonne sähköpostiin niin laitan tarkempaa tietoa ja osoitteen sitten likimpänä :0) Iloisiin näkymisiin terv, littan

4

2396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • littan

siis tarkoitus olisi saada 50 2 vakkarikäyttäjät mukaan ja ilmoitukset siksi että ketä tulee ! tiedetään katsella lisäyöpaikkoja Lahdesta ja pikkasen suunitella iltaa :o)terv. edelleen littan

• vai semmottiin

Miten miitti pidetään jonkun kotona,eikös tämä Mertsiliini ole aika uusi cättääjä,vai onko uuden nicin rekannut olisi kiva tietää.On niin paljon varoitettu tuntemattomista henkilöistä *ihmettelijä*

• kiinnostunut ~

tietämään, että onko miitin tarkoituksena olla pienoismiitti tietyille henkilöille vain, vaiko kaikille kiinnostuneille?
      Tiedän että on ollut kiinnostusta tätä kohtaan ykköshuoneessakin.
      En ole ennen nähnytkään että vain tietty huone pitäisi miitingin oikein ilmoituksen kautta..........

• littan

No niin Miitti lähestyy ja pyydän osallistujia laittamaan minulle viestin keskiviikkoon 18,4 2007 klo 20.00 mennessä jotta saan ilmoitettua paikan ja ajan ja tiedon montako tulee että tiedämme vähän etukäteen varautua patjoilla Ymn... siis tarkoitus oli nyyttäreillä vetää koko tapaaminen joka tarkoittaa että pientä syömistä ja juomista saa tuoda muttei kauheita määriä kuitenkaan ja tietty omat Liinavaatteet :0) innolla odotellen tapaamista terv. littan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6963
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3320
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2919
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2696
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2186
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2133
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2010
    Aihe