eli kun ajan parran höylällä, kaulaan tulee punasia finnin tyyppisiä näppyjä, pesen puhdistus geelillä ensin ja kuumalla vedellä huuhtelen, sitten partavaahtoa ja ajan myötäkarvaan mutta ei auta mikään näppyihin..oisko jollakin vinkkejä?
kaulan näpyt
2
815
Vastaukset
- partaleuka
Mulla on sama ongelma ja mitkään hoito tai kosteusvoiteet ei auta vaan pahentavat asiaa ( varsinkin partahöylän kanssa). Samoin pahentavat partavaahdot/geelit. Ihon kannalta höylä on todella huono parranajoon (olen kokeillut kolmea eri mallia eikä muutosta) . Paras omalle iholle on ollut partakone Philipsin Philishave 3-teräinen. Sillä kestää ajaa pari kertaa viikossa ja iho pysyy kunnossa. Partakone kun ei riko ihon pintaa. Perus kosteusvoide koneajon jälkeen on ihon OK omalle iholle.
- mikrokuituliina
Osta itsellesi ko. liina, käy vaikka kaupan siivoustarvikeosastolta ostettu, itsellä sellainen vaaleansininen, oisko Vileda en tarkkaan muista. Kun pyyhit sillä ensin kuivana, huomaat kuinka kuiva ihosi on, josta johtuu em. näpyt,sitten pyyhit sillä samalla liinalla kostutettuna ja sen jälkeen höyläät partasi normaalisti, voi mennä muutaman kerran ennen kuin alkaa toimii, mut sitten näppyyntyminen loppuu. Kaikki johtuu ihosi kuivuudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224644- 203785
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082474- 272201
- 342054
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371858
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191517- 121391