Mitä tarkoittaa tilsa?
Mitä tarkoittaa tilsa?
Sepi50
7
2688
Vastaukset
- Kilsannielijä
Ainakin meillä päin tilsat ovat hevosen kavioista talvisin irtoavia lumi- ja jääkokkareita.
- Ratkoja
Linkki on MINUN kysymykseeni! Sen jälkeen en koskaan ole unohtanut, mitä "tilsa" tarkoittaa.
- Anonyymi
Ratkoja kirjoitti:
Linkki on MINUN kysymykseeni! Sen jälkeen en koskaan ole unohtanut, mitä "tilsa" tarkoittaa.
Tilsa
- Ratkoja
Kirjoitapas tuonne yläpuolella olevaan valkoiseen hakuruutuun sana, jota etsit, ja paina Hae-nappulaan. Sieltä tulee monta "tilsaa".
- CauCel
Tilsa on myös erään vaaran nimi P-Suomessa.
- Anonyymi
Se oli minun lähin naapuri talo aikoinaan.
Muuten hevosen kaviosta irrinneita multa kokkareita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254348
- 272461
- 342244
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174