anna pohtimo

on kaunis

miksei häntä näy enemmän lehdissä ja kuvissa ja otsikoissa? upea tumma kaunotar.

15

1431

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kaikkia

oteta jotka tyrkyttävät.

• on kauniimpi

PALJON KAUNIIMPI! Ja vaikka on jo vanhakin, niin silti upea.

• Juuso ; )

Huomasin tuon Annan ekaa kertaa ohjelmassa nimeltä kanottaret&nörtit ja huomasin heti tuon tytön huomiotaherättävän ja erikoisen kauneuden. Ehkä yksi kauneimpia Suomalaisia(ei taida ihan 100% Suomalainen silti) jonka olen nähnyt tv:ssä.

• ei yhtään

kirjoitusvirhettä tässä itse kirjoittamassasi viestissä!

• olet kaunis

Anna on kyllä kuin kukkanen asfaltti viidakossa meidän tasaisen paksujen Suomalaisten lehmiemme riveissä :)

Hänen kreikkalaiset juurensa sen varmasti tekevätkin. Myöskin pidän Italialaisesta ja Kreikkalaisesta ruoasta joka on mielestäni Euroopan parasta :P Myös ilmasto näissä maissa on ihanteellinen ja asuisin mieluumin siellä kuin täällä kurjassa Suomessa jossa sää kurjaa, ihmiset aika juntteja punaniskoja, ennakkoluuloisia, kateita, synkkiä, pitävät kiinni typeristä periaatteista, sulkeutuneita sekä todella pahaa ruokaa. Myöskään naiskauneus ei ole meillä sieltä parhaimmasta päästä.

• tietymättömissä

kun äiti haluaa unohtaa. Olen kuullut että virosta, ja suunseutu viittaisi siihen.

• tämä kukkanen
        tietymättömissä kirjoitti:

kun äiti haluaa unohtaa. Olen kuullut että virosta, ja suunseutu viittaisi siihen.

äiti on virolainen

• ei edes tiedetä
        tämä kukkanen kirjoitti:

äiti on virolainen

mistä on kotoisin? Mistään kotoisin?

• mutta kotiin viel kasvamaan
        ei edes tiedetä kirjoitti:

mistä on kotoisin? Mistään kotoisin?

Se muijahan on joku reilu parikymppinen vasta! Alle 30, ihan varmasti. Meinaan vaan ku joku kirjoitti et kaunis vaika vanha. Heh. Luultavammin kun kypsyy ja vanhenee niin kaunistuu ja tulee tyyliäkin olemukseen erilailla.

Naiset on monesti melkoisia pimuja noin nuorina. Vasta kun ikää alkaa tulla yli 30 niin todelliset kaunottaret kuoriutuu. Saa nähdä Annan et miten on.

• ja.....
        tämä kukkanen kirjoitti:

äiti on virolainen

Eli melkein suomalainen, virohan on ihan suomessa kiinni ja eroa naisten ulkonäössä viron ja suomen välillä ei ole paitsi pukeutumisessa ja siinä, että virolaiset ovat hoikkia ja laitettuja yleensä.

• minusta taas
      • sellainen todellinen

• Janne.

"Naiset on monesti melkoisia pimuja noin nuorina. Vasta kun ikää alkaa tulla yli 30 niin todelliset kaunottaret kuoriutuu. Saa nähdä Annan et miten on. "

Mikäs supernero sinä olet? :)
      Sattuu kuules olemaan niin, että kolmikymppiset on jo itsessään paremman näköisempiä kuin 20v teinit että se siitä. Eri asia tietysti jos et naista halua vaan teinin.

• jk

niinkö

• JK

EN TIEDÄ

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7014
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3367
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2107
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2068
    Aihe