sain tässä koulun kautta tiedon mahdollisesta tet paikasta. kävin paikan päällä ja työpaikka tuntui mukavan rennolta ja palkkakin oli hyvä. ainut ongelma tässä on että työnantaja ottaa 2 tettiin ja meitä hakee sinne 5.
et ja samaan syssyyn kesätyöt
4
756
Vastaukset
- jep, jep
Tsemppiä toivottavasti saat paikan!!! Vaikka tollainen voi kyllä jäytää ihmissuhteita. Mulla oli sama tilanne kaverin kanssa, ja vaikka ystävä olikin. Niin kyllä vitutti, kun en itse päässyt.
Niin ensi viikolla saan tiedon pääsenkö sinne vai en. Ainut ongelma jos pääsen on et kenen kanssa, koska ainakin yhden hakijan kanssa minulla ei ole erityisen hyvät välit mutta toivotaan.
..kirjottaakki ni kaikki ois hyvi no pittä kaiketi vauhtaa tet paikka ala-asteelle et pääsee opettelemaan oikeinkirjoitusta :d
sain puhelun ja joku hyypiö herra x sanoi että sut o valittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076904- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483806Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513498
- 1883445
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242949- 672654
- 462491
- 131854