Eli: minua yskittää nauraessa, keuhkoissa tuntuu olevan jotakin ja se jokin repii hieman kun yskin.
Kroppa on vähän aran oloinen ja väsynyt.
Kuumetta ei ole, en ole kylmettynyt tai hikoillut runsaasti lähiaikoina.
Muuten ei tunnu mitenkään erilaiselta.
Muutamana päivänä oli pientä päänsärkyä, ei enää.
Pelkään, että saan sen liikkeellä olevan tosi kovan flunssan!
Mikä valmiste voisi auttaa?
Nauru yskittää!
Hih, hah!
3
9175
Vastaukset
- en tiedä
en tiedä, mutta mulla alkoi astma just noilla oireilla.Ei kestänyt keuhkot nauraa eikä itkeä.
- Anonyymi
Mulla kans tod näk astma. Sain reseptit. Kauhee yskä, ja nauraminenkin voi laukaista helposti.
N-from-here
- Hih,hah!
4 tuntia ed. viestistä ja sitä tulikin 38,9 astetta. Kuumetta edelleen, mut olo parempi!
Keuhkoissa pihisee, rohisee ja vinkuu ja yskittää niin maan perusteellisesti että. Oikein räkäsen tuntuinen yskä, mutta eipä paljoa limaa tule!
Lääkärissä kävin tänään ja A-virus oli diaknoosi. Paljon juotavaa ja lepoa oli ohje!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254358
- 272471
- 342254
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174