Kerro,mitä sinulle merkitsee sana

*½½½*

Vapaus?

12

1705

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heli

Se tarkoittaa koko elämää.

• Minttu

En mie voi päättää koska aloitan elämämäni ja koska sen lopetan. Onko se vapautta? On paljon ihmisiä jotka elävät vankilassa. Miten vankilassa voi olla vapaa? Tietysti on vapaus poistua sieltä oman käden kautta mutta sen jälkeen ei taas enää ole elämää... jne

• omistaja

Sisäinen olotila.

• Sitähän se

Mulle se merkitsee Statue of Liberty:ä ja New Yorkkia sekä Los Anglesia.

• Hubatsu

Vapaus :
      - saa rakastaa vapaasti ketä vaan
      - saa sanoa/omata omat mielipiteensä
      - saa pukeutua/puhua millä tavalla hyvänsä

• *?***

- The game is over -

• kosmos

on muistettava että vapaus sisältää myös vastuun. Tämän monet nykyisin unohtavat ja sitten ihmettelevät, mistä heidän ongelmansa johtuvat.

• jointer

Vapaus on oikeus päättää omasta elämästään ja ennenkaikkea tulevaisuudesta.

• personal person

Olen ajatellut, että vapaus on riippumattomuutta. Jossei ole sidoksia tai sääntöjä, voi olla vapaa. Esim. perustuslaki on vapautta vastaan, koska se määrittää sääntöjä, jotka ovat kuitenkin välttämättömiä. Voiko vapautta siis edes olla? Nykymaailmassa sen saavuttaminen on vaikeaa, kenties mahdotonta. Aina on jotain sidoksia, kuten koulu tai työ. Mutta kuitenkin henkinen vapaus on saavutettavissa, jos onnistuu irtautumaan ympäristöstä. Täydellinen vapaus voi kestää vain pienen hetken, koska täytyy olla osana yhteiskuntaa ja tehdä oma osuutensa maailmassa, sidokset jotka meidät kahlitsevat, eivät ole avattavissa. Ellei irtaudu niistä väkisin ja jätä normeja ja sääntöjä omaan arvoonsa, mutta siitä taas seuraa anarkiaa..

• lupususi

Itsenäisyyttä. Sitä, ettei tarvitse elää kenenkään vallan alla. Kiitos siitä veteraaneillemme.

• Josbe

Mä oon oma itseni.Ja sitten mä olen vapaa.

• Neolife

Todellinen Vapaus on sisäinen, henkilökohtainen
      Tunnetila jonka saavuttamiseksi
      tarvitaan
      Riittävästi aikaa ja riittävästi rahaa :)
      Jotta vapaus voi olla täydellinen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      113
      7378
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      70
      5901
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5064
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4335
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4146
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      223
      3996
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3778
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      43
      3644
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      55