Miten mahtaa onnistua? Ja onko tämä tieto oleelista, että ollaan molemmat miehiä? :)
Kalat+Härkä
3
926
Vastaukset
- Nimetön
En tiedä astronimiselta kantilta, mutta itse seurustelin joskus Kalat horoskooppimerkkisen miehen kanssa, eikä siitä tullut mitään (minä olen itse nainen)... Itse kun olen yksin viihtyvä ja aika tavalla jästipäinen Härkä, ja tuo kyseinen Kalat mekkinen mies oli kyljessä kiehnaava joka paikkaan mukaan tunkeva mustasukkainen ilmestys... *huokaa syvään* Mutta en sitten tiedä miten muilla on mennyt, saattoihan minulla mennä muidenkin takia penkin alle... :D
- pirelli
Olin naimisissa 21 v kalamiehen kanssa ja liittomme oli tosi onnellinen. Päättyi miehen kuolemaan, siitälähtien olen ollut yksin uutta veroistaan ei ole sattunut kohdalle. Jo 11 v
- simone
olen kalatN ja hän on härkäM. olemme toistemme parhaita ystäviä sen lisäksi, että olemme pariskunta. Mielestäni kalat ja härkä sopivat täydellisesti toisilleen! Olemme olleet yhdessä kohta 6 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225634- 335040
- 292884
- 342394
- 372088
- 152038
- 281690
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121631
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351569