miksi p12 näytöllä lukee secure ja radio ei toimi?
secure näytössä
14
9820
Vastaukset
- pöljäneevitz
akku irroitettu, paa pin koodi kehiin.
- eikuuluradio
miten koodi syötetään kun ei kysy mitään
- sepe susi
eikuuluradio kirjoitti:
miten koodi syötetään kun ei kysy mitään
En tiiä, kato manuaalista.
- primukkamies
Mistä PIN?
- käyttöohjeessa
primukkamies kirjoitti:
Mistä PIN?
Kirjoitettu käyttöohjekirjaan. Siinä tosin lukee että "leikkaa koodi irti" - eli edellinen omistaja on sen voinut typeryydessään tehdä.
- primukkamies
käyttöohjeessa kirjoitti:
Kirjoitettu käyttöohjekirjaan. Siinä tosin lukee että "leikkaa koodi irti" - eli edellinen omistaja on sen voinut typeryydessään tehdä.
:) eipä ole koskaan tullut ohjekirjaa niin tarkasti selattua :D
hoh, joskohan se ois aika sitten ottaa se vaikka iltalukemisiksi... - P20
Secure taulussa.Ota akun kenkä irti ja odottele reilu 1/2 tuntia ja tyrkkää kenkä takaisin!Minulla ainakin toi homma toimii!Eilen viimeeksi....
- exprimeramies
P20 kirjoitti:
Secure taulussa.Ota akun kenkä irti ja odottele reilu 1/2 tuntia ja tyrkkää kenkä takaisin!Minulla ainakin toi homma toimii!Eilen viimeeksi....
Minuutti riitti minulla akunkengän irti ottamiseen ja takaisin laiton välissä. Radio lähti heti toimiin ja secure hävisi näytöltä.
- Kysytin
Löytyikö tähän ratkaisua? Itselläni on pin tallessa, mutta en tietoa miten se syötettään laitteelle.
- Pjotri
Saitko pin koodin syötettyä? Jos sait niin miten?
- manteli11
Radio koodataan merkki kohtaisella testerillä.
- Anonyymi
Tartteeko sitä pinniä
- Anonyymi
Pinniä? Tarkoitatko hiuspinniä?
- Anonyymi
Löytyiskö keltään myytävää kaukalomattoa, kuminen, primera vm 03, farkkuun, voi ilmoitella email: mattilatty@hotmail.com tai viesti: p.0503389900, ja kuskin oven avaimen lukon muovinen pieni suoja, kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224594- 203745
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4072449- 272181
- 342034
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 361809
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191507- 121371