Kävin tänään kunto-, retki- ja fillarimessuilla ja innostuin melonnasta. En ole siis koskaan harrastanut melontaa, mutta nyt olis fiilistä alottaa. Järvimelontaa lähinnä olen ajatellut ja joskus jotain pieniä pätkiä tulis varmaan vedettyä jokia pitkin. Pisitin alle muutaman linkin ja sepustusta omista ajatuksista millaisten vehkeiden kuvittelisin olevani omaan tarkoitukseeni sopivia. Niin ja tosiaan hakusessa on kaksikko.
Messuilla oli linkin : http://www.oldtowncanoe.com/kayaks/tandem/twin_otter.html mukainen 590€ ja tässä linkissä http://www.bearwater.fi/kauppa/prod_list.html?groupID=12&menuID=51&sel= on ilmeisesti vastavia vehkeitä?
...
1
525
Vastaukset
- ar58vm
Prtuu polle,eka liike minkä teet melonnan parissa on MENE melontakurssille,saat oikean melontatekniikan heti hanskaan.Itse vuosia melonneena,kajakilla,ja edelleen(huomenna Teurojoelle)olen huomannut "kokeneilla"melojilla ns.perusmokia melan käytössä,koska valtaosa ihmisistä on issesseen opetellut melomaan miettimätttä sen enenmpää,miksi ja miten melaa käytetään eri tilanteissa.Etkä osta kajakkia/kanoottia,kallis,hankala säilyttää,turhaa pääoman tuhlausta,vaan vuokraa,saat testattua erillaisia malleja ja niistä valkkaa itsellesi sopivin.Kipikapi netistä etsimään kursseja,vielä kerkeet kun toimit nopeasti,ja tervetuloa mielenkiintoisen harrastus elementin pariin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225494- 324810
- 282731
- 342354
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121601
- 231472
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons251449