Olen harkinnut ostavani nokkahuilun ja harjoittelevani itse kotona soittamista. Ei taida olla ihan nokkahuilua soittavia ryhmiä olemassa? Ja 14v ei luulisi olevan liian vanha soittamaan nokkahuilua vaikka itse harjoittelisin? Tuli joskus ala-asteella koulussa soitettua ja nyt alkoi taas kiinnostaa.. :) Vielä jos joku osaa sanoa missä myydään kestäviä, kunnon nokkahuiluja niin olisin tyytyväinen :D
Nokkahuilu harrastuksena?
tiitu_
1
280
Vastaukset
- mie vaan
höh mä alotin nokkahuilun 23 vuotiaana ja vielä aion ammattiuralle :) (toisella soittimella jo olenkin, tosin) ryhmiä on, erityisesti isommissa kaupungeissa tai muutenvain musiikkielämältään aktiivisissa. nokkahuiluyhtyeitä tarkoittanet. joissakin seurakunnissa on niitä, ja monessa musiikkiopistossa. myös yksittäiset harjoittelevat nokkahuilistit ovat perustaneet keskenään yhtyeitä.
jos miettii nokkiksen aloittamista tosissaa nii suosittelen myös etsimään opettajan jolla käy sitten vaikka vain välillä jos siltä tuntuu. se auttaa nopeasti alkuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392020