Olen varannut kahdelle hengelle bonuspisteillä Siljan mukamas ilmaisen risteilyn. Osaako kukaan kertoa millä tavalla pääsemme Tampereelta suoraan Turun satamaan edullisimmin? Itse epäilen junaa, varsinkin kun toinen meistä saa eläkeläisalennuksen, matkat tekisivät meiltä reilu 60e yhteensä. Oma auto ei käytössä.
Kuljetus Tre-Turku
6
347
Vastaukset
- eevamaija
Kysykää vr.ltä luulisin et Tampereelta menis junia Turkun Satamaan vaikka ei menis kuin Turkuun saakka suosittelen sit vaikka paikallisliikenteen Bussia olen kerran kävellyt satamaan
- juna
laivapikajuna ajaa satamaan asti ja lähtee sieltä!
- taidatte
päästä muutaman euron halvemmalla bussilla.
- Anonyymi
Tuolla varustamon sivuilla tuo on sanottu. Tarvitaan vain luetun ymmärtämistä.
Mutta jos tuota ymmärtämistä ei ole, miten kummassa ymmärrätte vastaukset?- Anonyymi
Luulisi, että ketjun aloittajat ovat näiden 15 vuoden kuluessa jo ehtineet tehdä matkansa. Turha haukkua heitä, katso peiliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulisi, että ketjun aloittajat ovat näiden 15 vuoden kuluessa jo ehtineet tehdä matkansa. Turha haukkua heitä, katso peiliin.
Etpäs sinäkään osannut neuvoa.
Turhaan viisastelet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477685
- 334263
- 573735
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652601- 612474
- 512398
- 402349
- 162296