Murtuma b-pilarissa

Kale

Mulla on 94 vuoden corsassa, ilmeisesti tyyppivikana, apukuskin puolella b-pilarissa murtuma.
Mitä sanoo tähän katsastusmies? Minkähänlainen murtuma on korjata ja missä hinnoissa ehjäys liikkuu?

8

1493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • corsatyttönen

Autosi on joskus kolaroitu

• Kale

Mm. tuulilasissa oli juttua siitä. Kävin korjaamolla, niin sanoivat että astrat ja vectrat joutuu myös hitsaamaan samasta paikkaa.

• omistaja.
        Kale kirjoitti:

Mm. tuulilasissa oli juttua siitä. Kävin korjaamolla, niin sanoivat että astrat ja vectrat joutuu myös hitsaamaan samasta paikkaa.

No jos Tuulilasissa on siitä kirjoitettu, niin pakkohan sen on olla sitten totta, sovitaan vaikka niin.

Mulla on kolmosautona juurikin -94:nen corsa, jos se ois tyyppivika, niin kyllä kai se mullakin ois rikki, ajettu 292 tkm

• päälikkö

kyllä se on tyyppivika. kys autot korjailtiin jo uutena saman ongelman takia.siihen aikaan opelin laatu oli ala-arvoinen...

• tyyppivika-

Omassa Corsassa myös sama ongelma molemmin puolin, eikä ole todellakaan ainoa Corsa missä on tämä kyseinen ilmiö. En tiedä mitä sanoo katsastusmies, pianhan se nähdään...

• antzu-aa

myös minun 94 corsa samasta kohtaa halki, en vielä jaksa hitsaa, vedin vaan tiikeribalsamii päälle. kyllä ne konttorilla sitä viimevuonna hakkas, mutta ei menny vasara läpi, saas nähdä mitä enskuussa sanovat. viimevuonna iskivät piikin läpi apparin puolen taka jousen jorvasta lokasuojaan saakka. helvetillinen hitsaa kuntoon kun tankin syöttöputki vieressä ja muovia, täkä jousetkin oli poikki. muuten hyvä peli

• korsailija

Miten tämän murtuman huomaa? Onko pelti ihan niinkuin raakasti haljennut? Vai murtuuko ruosteensyömänä? Vaivaako vika 3 vai 5 ovistia malleja? Itsellä on 3-ovinen 97 corsa, oikealla puolella b-pilarissa on ikkunan alalinjan korkeudella pieni pintaruostekohta jonka paikkasin. Noin puoli vuotta sitten parin kuukauden ajan a-pilareiden alakohdat natisi ajossa, voi olla koelautakin, muuten vaikuttaa aika jämäkkäkoriselta pikkuautolta.

• B-corsa vm93

B-pilarin pohjaantulokohtaan ovat jättäneet sellaiset
        raot että varmasti ruostuvat, koska sehän kerää kaikki
        paskat tiestä sinne. Se muotoilu on ilmeisesti
        osan jäykkyyden lisäämisen takia sellainen. Kyseessä
        on siis kohta johon penkin takaosa kiinnittyy pohjassa.
        Itse korjasin kolmosautosta tuon siten että hitasasin sisäpuolelle
        "hevosenkengän" muotoisen paikan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4954
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      4005
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2341
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2144
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1948
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1838
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1557
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1195
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1134
    Aihe