Epäonnea tuottava

asunto...

Asun tällä hetkellä huoneistossa, jonka numero on 13. Aion muuttaa täältä piakkoin pois, sillä täällä ei ole kaikki kunnossa. VAROITUS KAIKILLE, ÄLKÄÄ KOSKAAN MUUTTAKO ASUNTOON, JONKA NUMERO ON 13.

2

610

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ongelmia

Minulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia 13 numeron suhteen, vaikka nimipäiväni on 13 pv. ja joskus se sattuu jopa perjantaiksi.
      Myöskään muita numeroita en pidä merkityksellisempinä kuin joitain toisiakaan.
      Ehkä on niin, että jos ei johinkin asioihin usko, niin sillä asialla ei ole henkilölle merkitystä.
      Epäonnen numeroihin uskominen on mielestäni hölynpölyä.

• Hjelppis

Luvun 13 epäonnisuus on saattanut syntyä siitä että temppeliritarien pomo poltettiin roviolla perjantaina 13. päivä. Luku tuotti siis onnettomuutta hänelle, mutta miksi ihmeessä sen pitäisi tuottaa sitä muille?

Toinen syy miksi 13 on saattanut saada huonon kaiun on ajatus Jeesuksesta ja 13 opetuslapsesta. Jeesushan oli tavallaan 13. tyyppi tuossa laumassa ja hänelle kävi kalpaten.

Mutta jos sinulla ei ole asunnossasi 12 äijää niin että olisit itse 13. niin mitäpä sinulle sattuisi... :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5634
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      33
      5040
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2884
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2394
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2088
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      28
      1690
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1631
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1569
    Aihe